ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 79037
  • ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
خوزستان| آئین سالگرد شهید "نظری" در اندیمشک برگزار می‌شود

خوزستان| آئین سالگرد شهید "نظری" در اندیمشک برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  خبرگزاری تسنیم از اندیمشک، آئین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت رزمنده دلیر مهدی نظری از شهدای مدافع حرم استان  مقاوم خوزستان در شهرستان یک هزار شهید اندیمشک برگزار می‌شود. این آئین ویژه معنوی، روز پنج‌شنبه 17 دی ماه و از ساعت 17:30 آغاز می‌شود و تا ساعت 19:30 همان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  خبرگزاری تسنیم از اندیمشک، آئین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت رزمنده دلیر مهدی نظری از شهدای مدافع حرم استان  مقاوم خوزستان در شهرستان یک هزار شهید اندیمشک برگزار می‌شود.

این آئین ویژه معنوی، روز پنج‌شنبه 17 دی ماه و از ساعت 17:30 آغاز می‌شود و تا ساعت 19:30 همان روز ادامه دارد، در این آئین باشکوه، مردم شهرهای مختلف خوزستان یاد و خاطره رزمنده دلیر مهدی نظری از شهدای مدافع حرم شهرستان اندیمشک را گرامی می‌دارند.

دومین سالگرد شهادت رزمنده دلیر مهدی نظری از شهدای مدافع حرم خوزستان در کنار مزار این شهید والا مقام مدافع حرم، در گلزار شهدای اندیمشک و قطعه شهدای مدافع حرم این شهرستان و با حضور پر شور مردم مومن و انقلابی اندیمشک، برگزار می‌شود.

با برگزاری این آئین ویژه معنوی، اقشار مختلف شهروندان، ورزشکاران، روحانیون، طلاب علوم دینی، دانشجویان، ذاکران و مداحان اهل بیت(ع)، اساتید دانشگاه، دانش‌آموزان و معلمان بسیجیان و دیگر اقشار اجتماعی به این دلیرمرد جبهه مقاومت ادای احترام می‌کنند.

هم چنین در این مراسم با شکوه و معنوی،ضمن گرامی داشت رشادت‌های شهید والا مقام مهدی نظری به شهدای هشت سال دفاع مقدس شهرستان یک هزار شهید اندیمشک و دیگر شهدای مدافع حرم سنگربان مقاوم کرخه و دز و شهر شهدای مدافع حرم، ادای احترامی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم، شهید مهدی نظری فرزند دلاور اندیمشک در سوریه و در دفاع از حرم اهل بیت(ع) خرداد ماه سال 1395 به مقام شهادت نائل آمده است و هنوز پیکر پاک و مطهر شهید مهدی نظری، به ایران اسلامی بازنگشته است.

شهید مهدی نظری فرزند شهر حماسه ساز اندیمشک بوده است و پیش از نائل آمدن به مقام والای شهادت، رزمنده لشکر هفت حضرت ولی عصر(عج) بوده است و حال نام خود را در تاریخ ثبت و ماندگار کرده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.