ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 79045
  • ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴
  • 267 بازدید
  • ارسال توسط :
کرمان| قهرمان تیراندازی با کمان جهان مدال خود را به سردار سلیمانی تقدیم کرد

کرمان| قهرمان تیراندازی با کمان جهان مدال خود را به سردار سلیمانی تقدیم کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمان، عصر امروز در مراسمی سیدابوالفضل حسینی جوان ورزشکار کرمانی که در مسابقات تیرانداری با کمان جهان در آمریکا مدال طلا را کسب کرده بود این مدال را به سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمان، عصر امروز در مراسمی سیدابوالفضل حسینی جوان ورزشکار کرمانی که در مسابقات تیرانداری با کمان جهان در آمریکا مدال طلا را کسب کرده بود این مدال را به سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیم کرد.

در این مراسم سرلشکر قاسم سلیمانی با اشاره به اینکه برادری که در رشته تیراندازی با کمان در آمریکا قهرمان شد در اینجا حضور دارد گفت: این جوان در آمریکا پس از قهرمانی برای اینکه به دشمن بفهماند که میزان دلبستگی‌اش به انقلاب اسلامی ایران چقدر است گفت این مدال را به مجاهدان در راه خدا هدیه می‌کنم.

فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه البته این جوان در آن صحنه ورزشی با پیراهنی با عکس بنده بود حاضر شد بیان کرد: بنده نماینده‌ای از مجاهدان در راه خدا هستم و او امروز این مدال را به بنده هدیه داده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از تسنیم سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه انگشتر خود را به پاس اهدای این مدال طلا، به سیدابوافضل حسینی هدیه داد.

سیدابوالفضل حسینی ورزشکار کرمانی که توانست نخستین مدال ریکرو تیراندازی با کمان تیمی مسابقات جهانی آمریکا را برای ایران به ارمغان بیاورد، مدال طلایش را در قلب آمریکا به سردار سلیمانی و زائران اربعین تقدیم کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.