ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 79148
  • ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۸:۳۵
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
صدور ۱۹۰ سند افتخار برای خیرین طرح معراج در همدان

صدور ۱۹۰ سند افتخار برای خیرین طرح معراج در همدان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از همدان، محمد علی بادامی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همدان با اشاره به تعهدات این استان در سال ۹۶ گفت: به فضل خدای رحمان، همدان به همه تعهدات خود عمل کرده است، تعداد ۱۳۳ سند افتخار به ارزش ۳ میلیارد و […]

صدور ۱۹۰ سند افتخار برای خیرین طرح معراج در همدان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از همدان، محمد علی بادامی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همدان با اشاره به تعهدات این استان در سال ۹۶ گفت: به فضل خدای رحمان، همدان به همه تعهدات خود عمل کرده است، تعداد ۱۳۳ سند افتخار به ارزش ۳ میلیارد و ۹۷۶ میلیون ریال برای خیرین مشارکت کننده در طرح توسعه صحن بزرگ حضرت زهرا سلام الله علیها در نجف اشرف صادر شده است.
وی با اشاره به طرح توسعه حرم حسینی در کربلای معلی از مشارکت خیرین به تعداد ۴۴ سند افتخار خبر داد و گفت: ارزش این تعداد سند یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال بوده است .
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همدان با بیان فعالیتهای آگاهی بخشی با مردم در جهان در مشارکتها به منظور توسعه و بازسازی اعتاب مقدسه افزود: بانوی خیر ملایری یک باب آپارتمان خود را با همه متعلقات به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به این ستاد اهدا کرده است.
وی به عشق و علاقه مردم دارالمومنین همدان و همچنین قرار گرفتن در مسیر زائران حسینی اشاره کرد و گفت: در ۴ مرحله ۱۸۲ نیروی متبرع مهارتی به نجف، کربلا و سامرا اعزام شدند.

اهدای 14 اثر هنری را به موزه صحن حضرت زهرا (س)
بادامی افزود : اهدای کپسول های اطفای حریق به حرم طفلان مسلم به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال، ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال ترفیع گنبد امام حسین علیه السلام و بیش از ۳ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال جهت مشارکت در ساخت صحن حضرت زینب سلام الله علیها از دیگر فعالیتهای این ستاد در سال گذشته بوده است.
وی افزود: همچنین ستاد بازسازی استان ۱۴ اثر هنری را به موزه صحن حضرت زهرا سلام الله علیها و یک جلد کتابت قرآن کریم را به موزه آستان مقدس حرم حضرت عباس علیه السلام به ارزش ۱۰۰۰ میلیون ریال اهدا کرده است .
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان به فعالیتهای کمیته امور بانوان استان اشاره کرد و گفت: این کمیته توانسته طلاجات و وجوهات نقدی بانوان را به ارزش ۴ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال جمع آوری و در اجرای طرح ها به ستاد مرکز ارسال کند.
مسئول کمیته مشارکت های مردمی اسکان و تغذیه اربعین حسینی استان به اخذ شناسنامه برای 10 موکب استان با ظرفیت ۳۰ هزار نفر در کربلای معلی و ۸ موکب (پایگاه صلواتی) در استان با ظرفیت ۳۰ هزار نفر خبر داد و گفت: برنامه‌های فرهنگی و حضور مستمر مسئولان و بازرسان در جلسات و نشست‌های تخصصی و مردمی برای تبیین جایگاه ستاد بازسازی در دستور کار ستاد استان قرار داده ایم.

راه اندازی سایت رسمی فانوس در ستاد اربعین
آقای بادامی با اشاره به زلزله سال گذشته در سر پل ذهاب به ارائه گزارش پرداخت و گفت به منظور کمک رسانی به موقع موکب های خارج و داخل کشور ساماندهی شد و کمک های مردمی به ارزش ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای یاری رساندن به آسیب دیدگان جمع آوری و ارسال شد.
وی به طراحی و افتتاح رسمی سایت فانوس (اپلیکیشن گم) در ستاد اربعین نیز اشاره کرد و افزود این اپلیکیشن به زائران در پیدا کردن افراد و اشیاء گم شده کمک می کند و همچنین سایت ستاد بازسازی عتبات استان به ادرس www.ATABAT_hi.r راه اندازی شد .
بادامی بیان کرد: کمیته دانشگاهیان نیز با اجرای نخستین سوگواره پیاده تا خورشید در سه بخش ادبی، علمی و هنری آثار دانشجویان، اساتید و دانش پژوهان پذیرفته و صاحبان آثار برتر قدردانی شدند.
انتهای پیام

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.