ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 79190
  • ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۸
  • 101 بازدید
  • ارسال توسط :
هلاکت ­یکی از فرماندهان نظامی ائتلاف متجاوزان سعودی در ساحل غربی یمن

هلاکت ­یکی از فرماندهان نظامی ائتلاف متجاوزان سعودی در ساحل غربی یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اینترنتی النجم الثاقب، منابع یمنی از کشته شدن یکی از فرماندهان نظامی وابسته به ائتلاف متجاوزان در جبهه ساحل غربی این کشور خبر دادند. منبعی نظامی تاکید کرد محمد عوض الیافعی فرمانده گروهان پنجم از لشکر […]

هلاکت ­یکی از فرماندهان نظامی ائتلاف متجاوزان سعودی در ساحل غربی یمنبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اینترنتی النجم الثاقب، منابع یمنی از کشته شدن یکی از فرماندهان نظامی وابسته به ائتلاف متجاوزان در جبهه ساحل غربی این کشور خبر دادند.

منبعی نظامی تاکید کرد محمد عوض الیافعی فرمانده گروهان پنجم از لشکر یکم به دست نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جبهه ساحل غربی به هلاکت رسید.

همچنین در خبری دیگر به نقل از خبرگزاری رویترز، رسانه‌های دولتی عربستان سعودی شامگاه شنبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از دادند بر اثر حمله موشکی جنبش انصارالله یمن به جنوب عربستان، دو سعودی کشته شدند.

جنبش انصارالله که بخش اعظم یمن از جمله صنعا پایتخت این کشور را در کنترل خود دارد در ماه‌های اخیر یک رشته حملات موشکی به عربستان انجام داده است.

این دو سعودی در استان جیزان در جنوب عربستان کشته شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.