ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 7921
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲
  • 435 بازدید
  • ارسال توسط :
پایان رقابت های قهرمانی پرس سینه چهارمحال و بختیاری

پایان رقابت های قهرمانی پرس سینه چهارمحال و بختیاری

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مسابقات پرس سینه ipf قهرمانی باشگاه های چهارمحال و بختیاری گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم در سالن انقلاب فارسان، با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد. این مسابقات با حضور 95 شرکت کننده در […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مسابقات پرس سینه ipf قهرمانی باشگاه های چهارمحال و بختیاری گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم در سالن انقلاب فارسان، با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.

این مسابقات با حضور 95 شرکت کننده در قالب 13 تیم در 3 رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد که در رده سنی نوجوانان باشگاه هارپاگ فارسان مقام اول، باشگاه الماس سفیددشت مقام دوم و باشگاه پوریای ولی فارسان مقام سوم را به دست آوردند.

در رده سنی جوانان هم باشگاه پوریای ولی فارسان بر سکوی نخست ایستاد و باشگاه هارپاگ فارسان و باشگاه امین فرخشهر به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رده سنی بزرگسالان این مسابقات هم باشگاه آراد شهرکرد مقام اول، باشگاه پوریای ولی فارسان مقام دوم و باشگاه پوریای ولی اردل مقام سوم را کسب کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن