ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 7923
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
نخستین معبر منطقه 20 به نام شهید مدافع حرم مزین شد

نخستین معبر منطقه 20 به نام شهید مدافع حرم مزین شد

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه 20، سید احمد صفوی اظهار داشت: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، به‌عنوان اولین معبر منطقه 20، خیابان نگارستان یکم غربی ـ شرقی به نام شهید مدافع حرم، علی امرایی مزین شد. […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه 20، سید احمد صفوی اظهار داشت: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، به‌عنوان اولین معبر منطقه 20، خیابان نگارستان یکم غربی ـ شرقی به نام شهید مدافع حرم، علی امرایی مزین شد.

وی با اشاره به اینکه مراسم پلاک کوبی و نام‌گذاری این معبر با حضور خانواده معزز این شهید و جمعی از مدیران شهری برگزار شد، افزود: از 380 شهید مدافع حرم استان تهران، 90 مورد آن به شهرری اختصاص دارد.

صفوی با بیان اینکه نام‌گذاری معابر بنا بر درخواست خانواده‌های معظم شهدا و نظر شورایاران منطقه و با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و اخذ مصوبه از شورای اسلامی شهر تهران انجام می‌شود، افزود: با تلاش‌های به عمل آمده و به منظور پرآوازه کردن نام شهدا در سطح شهر و محلات، تاکنون معابر زیادی به نام شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نام‌گذاری شده است.

شهردار منطقه 20 زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت شهری برشمرد و یادآور شد: هر سال بخشی از ویژه برنامه‌های فرهنگی این مجموعه با محوریت تکریم خانواده معزز شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اجرا می شود تا از بهره معنوی و برکت نام و یاد شهدا برخوردار شویم.

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از فارس، شهید مدافع حرم، علی امرایی متولد سال 1364 بوده و در سال 1394 در درعا سوریه به فیض شهادت نائل شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن