ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 79230
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۹:۵۱
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
رئیس‌جمهوری سودان امروز در عربستان

رئیس‌جمهوری سودان امروز در عربستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از روسیاالیوم، عمر البشیر، رئیس‌جمهوری سودان به همراه صلاح عبدالله قوش، رئیس دستگاه امنیتی و اطلاعات و نیز حاتم حسن بخیت، وزیرمشاور دولت سودان امروز (یک‌شنبه) وارد عربستان می‌شود. رئیس‌جمهوری سودان اوایل آوریل گذشته نیز به منظور مشارکت در نشست سران […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از روسیاالیوم، عمر البشیر، رئیس‌جمهوری سودان به همراه صلاح عبدالله قوش، رئیس دستگاه امنیتی و اطلاعات و نیز حاتم حسن بخیت، وزیرمشاور دولت سودان امروز (یک‌شنبه) وارد عربستان می‌شود.

رئیس‌جمهوری سودان اوایل آوریل گذشته نیز به منظور مشارکت در نشست سران اتحادیه عرب که در ریاض برگزار شده بود، به این کشور سفر کرده بود.

از سوی دیگر، درخواست‌های احزاب و نمایندگان پارلمان سودان جهت خروج نیروهای این کشور از یمن برای حفاظت از جان سربازان از حمله ائتلاف متجاوز عربی به رهبری عربستان در یمن که از عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهور مستعفی یمن حمایت می‌کند، افزایش یافته است.

سودان هنوز به طور رسمی تعداد نیروهای شرکت‌کننده در عملیات ائتلاف عربی را اعلام نکرده اما پیش‌تر اعلام کرده بود که آماده اعزام شش هزار سرباز به یمن است.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.