ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 79248
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱
  • 96 بازدید
  • ارسال توسط :
درخواست از رهبر انقلاب برای رفع منع حضور فرزندان شهدا در دفاع از حرم

درخواست از رهبر انقلاب برای رفع منع حضور فرزندان شهدا در دفاع از حرم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه جهاد و مقاومت مشرق، کانون همبستگی فرزندان شاهد و 36 تشکل عضو کانون در نامه ای به رهبر معظم انقلاب،‌ برخی خواسته های خود را مطرح کردند. متن این نامه چنین است: محضر مبارک ولی امر مسلمین و نائب امام زمان حضرت آیه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه جهاد و مقاومت مشرق، کانون همبستگی فرزندان شاهد و 36 تشکل عضو کانون در نامه ای به رهبر معظم انقلاب،‌ برخی خواسته های خود را مطرح کردند. متن این نامه چنین است:

محضر مبارک ولی امر مسلمین و نائب امام زمان
حضرت آیه الله العظمی خامنه ای (ایدکم الله تعالی بتائیداته الخاصه)
با عرض خالصانه ترین سلام ها و آرزوی سلامت و بهروزی

احتراما، در چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و در آستانه رحلت امام خمینی رحمه الله علیه و آغاز امامت و زعامت حضرتعالی، به نیابت از فرزندانِ شهدای والامقام ایران اسلامی، تجدید عهد مینمائیم که در راه پاسداری از انقلاب و آرمان های بلند معمار بزرگ انقلاب و پیگیری فرامین شما در عرصه های فرهنگی ، علمی ، سازندگی و دفاعی میهن عزیزمان، ثابت قدم و استوار خواهیم بود و همچون پدران شهیدمان در این راه آماده فداکاری و مجاهدت و جانفشانی می باشیم.

در عرصه جهاد اکبر و خودسازی معنوی متعهد می شویم که با مراقبت از نفس در مسیر تعالی فردی و بالندگی اجتماعی گام برداریم و در این طریق خود را همواره محتاج به نصایح مشفقانه و دعای پدرانه شما می دانیم. ماموریت های فرهنگی موضوعه از سوی حضرتعالی نقشه راه فرزندان شهدا بوده و خویش را در عینیت بخشی به مطالبات رهبر فرزانه انقلاب مامور و مسئول می دانیم.
 
حضور فعالانه فرزندان شاهد با انجام طرح “نائب الشهید” در مراسم پیاده روی اربعین حسینی و تسری نیابت شهداء به امور اجتماعی و فرهنگی دیگر، راه اندازی اتحادیه بین المللی فرزندان شهداء، نقش اساسی در تصویب قوانین مربوط به فرزندان و همسران شهداء (در جهت کاهش و جبران آسیب ها)، برگزاری نخستین جشنواره ادبی شاهد با موضوع همسران شهداء و چاپ کتاب آن، داور آثار جشنواره فیلم مقاومت، ایجاد محافل مذهبی فرزندان شهداء، تولید آثار موسیقی در حوزه ایثار و شهادت و… بخشی از فعالیت فرهنگی سربازان کوچک شما در کانون همبستگی فرزندان شاهد است.

در عرصه جهاد اصغر و مبارزه با دشمنان نادان کیان اسلامی و میهن عزیزمان نیز دز پیروی از مرام و مشرب شهداء، خود را آماده بذل جان می دانیم و برای حضور در میادین نبرد اعلام آمادگی مینمائیم. گرچه تا کنون بسیاری از یادگاران شهدا، توفیق حضور در عرصه های دفاعی داشته و برخی از بهترین آنها به فوز عظیم شهادت نائل آمدند، لاکن ممانعت مجموعه های نظامی از اعزام فرزندان شهدا ، موجب سلب توفیق بسیاری از ایشان شده است که در همین راستا خاضعانه از حضرتعالی تقاضا مینمائیم با صدور فرمان رفع منع و محدودیت حضور فرزندان شهدا در میدان نبردهای جهانی و دفاع از حریم اهل بیت ، امکان و تسهیل حضور بیشتر و موثر تر فرزندان شهدا را در عرصه مجاهدت فراهم آورید.

در عرصه جهاد علمی و جنبش نرم افزاری نیز ما فرزندان شهدا مطابق فرمایشات داهیانه حضرتعالی با تمام توان مشغول به تعلیم و تعلم بوده و همواره خود را مرهون راهبری های مشفقانه حضرتعالی در این امر می دانیم.

در عرصه جهاد اقتصادی و خودکفایی، بر آن هستیم تا به رغم همه ی ناملایمات و کاستی ها و عدم حمایت های مناسب، ورود جدی داشته و بتوانیم راه پدرانمان را در حفظ و بالندگی کشور عزیزمان استمرار بخشیم. فرزندان شما در این راه گام های بلندی برداشته و مصمم به پیگیری مطالبات ارزشمند جنابعالی در تولید و مصرف ملی می باشند.

در عرصه جهاد همیاری وتعاون، به جهت مشکلاتی که برای قشر مستضعف، برخود واجب می دانیم که به یاری آنها به شتابیم و از آنها دستگیری نمائیم که از جمله می توان به بازسازی منازل زلزله زدگان کرمانشاه با همکاری بنیاد مسکن و نائبان شهداء و طرح های خیریه ای متعددی که توسط هرکدام از تشکل ها بنا به شرایط و مقتضیات اجرا می شود، اشاره نمود. همچنین در خصوص خانواده های معزز شهداء نیز متواضعانه با استحضار می رساند، با وجود گذشت سی سال از دفاع مقدس و با قدردانی از نگاه پدرانه حضرتعالی و حمایت هایی که در جبران خسارت های مادی و معنوی ناشی از جنگ، وجود برخی نواقص و کاستی های قانونی در تعریف منابع و یا توزیع فرصت ها و نیز عدم اجرای قوانین موضوعه (هرچند محدود و معدود) موانعی را برای خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ایجاد نموده است. این مجموعه به نیابت از فرزندان معزز شاهد، ماموریت رسیدگی به مشکلات جامعه محترم هدف، از طریق برگزاری نشست با مسئولان محترم اجرایی و یا انجام مشاوره به متولیان محترم تقنینی را در دستور کار قرار داده است. اصلاحات قانون جامع خدمات ایثارگری و برنامه ششم ، از جلوه های بارز پیگیری های صنفی این مجموعه بوده است. فرزندان معنوی شما خود را در امر خطیر تعاون و حمایت های قشری از میراث داران ایثار و شهادت مسئول دانسته و بر این باور هستند که با ایجاد تشکل های مردمی، در خدمت به صاحبان اصلی انقلاب، یاور و بازوی مسئولان خدمتگذار باشند.

این کانون به نمایندگی از 36 تشکل استانی فرزندان شاهد، خود را در عرصه مجاهدت های فرهنگی و اجتماعی مسئول دانسته و عینیت بخشی به فرامین ولی امر مسلمین را در سرلوحه برنامه های خویش قرار داده است و به عنوان مقلدان و سربازان کوچک شما، در این راه قدم گذاشته است.

شوق فراوان و امید وافر داریم تا با رهنمود های داعیانه و حمایت های ارزشمندتان، فرزندان معنوی خویش را مورد تفقد قرار دهید. تا مشعوفانه در راه مجاهدت های پیش رو گام برداشته و بتوانیم بیش از پیش برای سرزمین و ملت شریف و شهید پرور ایران ادای تکلیف نمائیم.

از خداوند منان، سلامتی و طول عمر با عزت روز افزون و تسریع درتوفیق علمداری حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) برای حضرتعالی مسئلت می نمائیم.

کانون همبستگی فرزندان شاهد و 36 تشکل عضو کانون

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.