ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 79319
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۷:۳۷
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :
عظمت وجودی مدافعان حرم غیر قابل توصیف است

عظمت وجودی مدافعان حرم غیر قابل توصیف است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیخ محمد صدیق فهیمی، امام جمعه اهل سنت سوروی بندرعباس در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی هرمز در مراسم تشیع پیکر دومین شهید مدافع حرم استان هرمزگان اظهار کرد:عظمت وجود کسانی که برای آزادی ملت ها از جان و مال خود […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیخ محمد صدیق فهیمی، امام جمعه اهل سنت سوروی بندرعباس در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی هرمز در مراسم تشیع پیکر دومین شهید مدافع حرم استان هرمزگان اظهار کرد:عظمت وجود کسانی که برای آزادی ملت ها از جان و مال خود می گذرند در تعریف نمی گنجد.

وی با اشاره به برخی از شبه افکنی ها بر چرایی حضور مدافعین حرم در میدان جنگ اظهار کرد:اگر جوانان ما وارد میدان نبرد با دشمنان نشوند خاک‌ ما به عرصه کارزار مبدل می شوند و ما باید در سرزمین خود با دشمن مقابله کنیم.

صدیق تاکید کرد:مردم باید آگاه باشند که اگر جوانان ما در میدان جنگ حضور نداشتند طبعا باید تمام جامعه از پیر و جوان، زن و مرد و همه افراد مظلوم متحمل آسیب شوند.

امام جمعه اهل سنت سورو با تاکید بر عهد شکنی های مکرر غرب در برابر انقلاب اسلامی ایران افزود:آمریکا در راستای نابودی اسلام پایگاههای جنگی خود را تا قلب آسیا کشانده و این ظلم است که مردم و جوانان دشمن شناس نباشند.

وی خاطر نشان کرد: سران و صدر نشینان آمریکا میراث دار گذشتگان خون آشام خود هستند اما در برابر مردم با بصیرت ما در هر شرایطی ناکام است.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.