ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 79321
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۷:۳۷
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :
صلابت کلام رهبری از خون شهداست/ شهدای مدافع حرم رایحه زینبی دارند

صلابت کلام رهبری از خون شهداست/ شهدای مدافع حرم رایحه زینبی دارند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  هرمز؛ آیت الله غلامعلی نعیم آبادی، نماینده ولی فقیه در بندرعباس در مراسم تشییع پیکر دومین شهید مدافع حرم استان هرمزگان، شهید خلیل تختی نژاد در جمع مردم فهیم هرمزگان، اظهار کرد: شهید تختی نژاد تا دیروز تنها […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  هرمز؛ آیت الله غلامعلی نعیم آبادی، نماینده ولی فقیه در بندرعباس در مراسم تشییع پیکر دومین شهید مدافع حرم استان هرمزگان، شهید خلیل تختی نژاد در جمع مردم فهیم هرمزگان، اظهار کرد: شهید تختی نژاد تا دیروز تنها فرزند خانواده تختی نژاد بود اما از امروز فرزند ملت اسلام است.

نماینده ولی فقیه با تاکید بر حضور همه جانبه جوانان ایرانی در عرصه های بین الملل، تصریح کرد: تا کنون تصور می کردیم که تنها در عصر امام حسین (ع) در راه دفاع از دین و آرمان ها باید تلاش کرد اما اکنون شاهد شعور حسینی جوانان دل بسته به اهل بیت هستیم.

نعیم آبادی با بیان اینکه این شور و استقبال معنای ویژه ای دارد، عنوان کرد: در حکومت 40 ساله پهلوی در خیابان های شهرهای بزرگ حتی آسفالت وجود نداشت و اکنون با حضور پر برکت انقلاب اسلامی در شهرهای مرزی نیز آب شرب در دسترس قرار دارد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، اظهار کرد: قدرت و صلابت کلام رهبری از خون شهداست، چرا که رهبر می داند ایران جوانان شجاعی همچون خلیل تختی نژاد دارد.

نماینده ولی فقیه افزود: ما همگی گوش به فرمان رهبری هستیم فرمان بدهد ما سر می دهیم و این در حالی است که ترامپ یک تن سر سپرده در کل آمریکا ندارد، هیچ خانواده آمریکایی را نمی توان یافت که فرزندش را به خاطر ترامپ در خطر بی اندازد اما، ما ملت قهرمان ایران هستیم.

نعیم آبادی با تاکید بر نقش بانوان، تصریح کرد: همانطور که مردان ما با غیرتشان از حرم دفاع می کنند، بانوان ما باید با حجابشان حافظ این راه باشند و دل شهدا را شاد کنند.

وی خاطرنشان کرد: وجه تمایز شهید تختی نژاد با سایر شهدا در این است که این شهید رایحه زینبی (س) را دارد و ما پیروزیم چرا که خلیل های بسیاری داریم؛ همه ما به حال شهیدان غبطه می خوریم و امیدواریم بتوانیم رهرو شهدا باشیم.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.