ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 79331
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۸:۰۶
  • 271 بازدید
  • ارسال توسط :
پاک‌سازی بخش‌هایی از مناطق شمالی یمن+ نقشه میدانی

پاک‌سازی بخش‌هایی از مناطق شمالی یمن+ نقشه میدانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صاحب نیوز؛ رزمندگان انصارالله و ارتش یمن در چند روز گذشته عملیات گسترده وسیعی را در غرب استان «الجوف» واقع در شمال این کشور آغاز کرده‌اند. شبکه خبری «المسیره نت» یمن اعلام کرد: رزمندگان یمنی در چند روز گذشته […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صاحب نیوز؛ رزمندگان انصارالله و ارتش یمن در چند روز گذشته عملیات گسترده وسیعی را در غرب استان «الجوف» واقع در شمال این کشور آغاز کرده‌اند.

شبکه خبری «المسیره نت» یمن اعلام کرد: رزمندگان یمنی در چند روز گذشته عملیات گسترده و وسیعی را در مدیریت «خب و الشعف» علیه مزدوران وابسته به رژیم سعودی در منطقه آغاز کرده‌اند.

رزمندگان یمنی با پشتیبانی یگان موشکی انصارالله بعد از چند روز درگیری نفس‌گیر با شورشیان موفق شدند منطقه «المتون» واقع در مدیریت «خب و الشعف» را تحت کنترل خود دربیاوردند.

شمار زیادی از شورشیان در جریان پاک‌سازی منطقه ذکرشده کشته و زخمی شدند و خسارت سنگینی به تجهیزات نظامی آن‌ها واردشده است.

بر اساس اطلاعات منتشرشده، نیروهای یمنی قصد دارند با پاک‌سازی کامل مدیریت «خب و الشعف»، خود را به مرکز این استان راهبردی برسانند.

ائتلاف عربی به رهبری رژیم سعودی قصد دارد از طریق این استان راهبردی، خود را به شهر «صنعاء» برسانند.

استان الجوف از محور غربی با استان‌های «عمران، صعده و صنعاء» و از محور شمالی با کشور عربستان هم‌مرز است؛ بخش‌های مرکزی و شرقی این استان را بیشتر مناطق بیابانی تشکیل می‌دهند.

حدود 70 درصد از استان شامل مناطق مرکزی و شرقی این استان، تحت اشغال شورشیان و مزدوران وابسته به رژیم سعودی است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.