ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 79364
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳
  • 138 بازدید
  • ارسال توسط :
جنگنده‌های سعودی بیمارستانی را در یمن بمباران کردند

جنگنده‌های سعودی بیمارستانی را در یمن بمباران کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری روسی ‘اسپوتنیک’، سازمان پزشکان بدون مرز در صفحه توییتر خود با درج این خبر افزود: این حمله نشان می دهد که سعودی ها و اماراتی ها هیچ احترامی برای مراکز پزشکی و بیماران قائل نیستند.سازمان پزشکان بدون مرز در این توئیت افزود: این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری روسی ‘اسپوتنیک’، سازمان پزشکان بدون مرز در صفحه توییتر خود با درج این خبر افزود: این حمله نشان می دهد که سعودی ها و اماراتی ها هیچ احترامی برای مراکز پزشکی و بیماران قائل نیستند.
سازمان پزشکان بدون مرز در این توئیت افزود: این حملات چه هدفمند و چه سهوی، کاملا غیرقابل قبول است.
«گواو مارتینز» رئیس نمایندگی سازمان پزشکان بدون مرز در یمن نیز گفت: این سازمان تا وقتی سلامت کارمندان و بیمارانش تضمین نشود، به طور موقت فعالیت های خود را در شهرستان عبس متوقف می کند.
ائتلاف نظامی تحت رهبری عربستان از آغاز حملات به یمن تاکنون، بارها بیمارستان های پزشکان بدون مرز را در نقاط مختلف این کشور بمباران کرده است.
عربستان از ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را به بهانه بازگردان ‘عبدربه منصور هادی’ رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت آغاز کرد.
تجاوز ائتلاف سعودی به یمن تاکنون منجر به مرگ بیش از 14 هزار یمنی شده و زیرساخت های این کشور را نابود کرده است.
خاورم ** 9329 ** 1071

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.