ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 79421
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۷:۵۹
  • 72 بازدید
  • ارسال توسط :
انتصاب مدیران شهری بر چه معیاری؟

انتصاب مدیران شهری بر چه معیاری؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر، امروز اگر دست به قلم شدم فقط و فقط بخاطر این است که مظلومیت مردم ایران ، فلسطین ،عراق و سوریه برا ما فرقی نمیکند همانطور که باید سنگر هارا حفظ […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر، امروز اگر دست به قلم شدم فقط و فقط بخاطر این است که مظلومیت مردم ایران ، فلسطین ،عراق و سوریه برا ما فرقی نمیکند همانطور که باید سنگر هارا حفظ کرد همانطور هم باید به وصیت شهیدانمان که صدایشان هنوز از همین سنگر ها بگوش میرسد توجه کنیم که گفتند: بچه ها حرف امام زمین نماند، اما گویا ما کم کار بودیم و زمین ماند و این انقلاب بدست نااهلان افتاد.

روز به روز جوانانی سخت کوش از طیف ضعیف جامعه که خود طعم فقر را چشیده اند با هزینه های سرسام آور در رشته های مختلف فارغ التحصیل میشوند اما در شهرستان خود برایشان کاری نیست تا برای مردم زجر دیده حاشیه نشین این شهرستان کاری کنند .

شهر من شهرقدس سالهاس مظلومانه در حال حرکت بسوی فرار از خط قرمز فقر فرهنگی و عمرانی می باشد.

جوانان این شهرستان در کشور بعنوان مدیران ارشد و عالی در حال خدمت هستند.

شهرقدس امروز شاهد چیدمانی از مدیران غیربومی ست، مگر جوانان این شهر تخصص ندارند که مدیری از آن بالا بالاها به پایین شهر بیاید و برای مردمانی فهیم تصمیماتی بدون شناخت از جغرافیای این شهر و مردم بگیرد.


کدامین مدیر شهرقدسی است؟
کدامین روند اداره را در شهر به چشم می بینیم؟
محیط زیست، جهادکشاورزی، دامپزشکی، فضای سبز، شهردار،فرماندار،بهزیستی،فرهنگ و ارشاد اسلامی و … حتی مشاوران مسئولان هم همگی از خارج از شهر آمدند و اینها درد حاشیه نشینان و مردم شهرقدس را درک نخواهند کرد همانطوری که از روند چیدمان میزها و روند کار در شهر مشخص است.
مدیران اگر تنها دغدغه حفظ وضع موجود را دارند، کار بزرگی نکرده اند و باید به فکر تغییر اساسی وضعیت بود که این امر در امر اشتغال، حل معضلات شهری از جمله وضعیت ترافیک و مباحث اداری صورت خواهد گرفت.

امروز اگر در فضای مجازی حرف از انتقاد از اشخاص خاص می شود، مادران شهید و مدافعان حرم و مردم نیز دغدغه اشتغال جوانان این شهر و رفع مشکلات شهر را دارند.
امیدوارم مدیران و نمایندگان مردم همانی باشند که پیش از انتخابات وعده داده اند و به گونه ای عمل کنیم که در پایان دوره شرمنده خانواده شهدا نباشیم.
همه ما در اصول اعتقادی همسو هستیم. چگونه زندگی کردن مهمترین اصل در تفکر به معاد است. در مساله جهاد ان شالله همه همسو باشیم.
شورای شهر باید از هرگونه باند بازی و سیاسی‌کاری، قانونگریزی و سیاسی‌بازی به شدت پرهیز کند، شورای شهر باید از هرگونه مواضعی که منافع مردم را به خطر انداخته و بازدارنده خدمت‌رسانی به مردم باشد دوری کند.
ما مشکلات را رسانه ای نکردیم ولی مدیران باید بفکر رفع مشکلات شهرستان باشند.
مسئول محترم قبل از هر تصمیمی اول خدارو در نظر داشته باش و سعی کن کاری کنی که شرمنده خون شهدا نباشی چرا که پایه های میز مسئولیتت تا خرخره تو خون شهداس مراقب باش راهتو گم نکنی.
و من الله التوفیق
علیرضا بنابی(کمیل) ۱۳۹۷/۳/۱۹

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.