ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 79444
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳
  • 106 بازدید
  • ارسال توسط :
تقدیم 54 شهید مدافع حرم از فارس/ تجلیل از عكاس ایكنا به عنوان خادم این شهدا

تقدیم 54 شهید مدافع حرم از فارس/ تجلیل از عكاس ایكنا به عنوان خادم این شهدا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایكنا از فارس، مراسم تجلیل از خادمان شهدای مدافع حرم استان فارس همراه با ضیافت افطار شب گذشته، 21 خردادماه در شیراز برگزار شد كه در آن از احمدرضا مداح، آزاده و جانباز و عكاس خبرگزاری ایكنا شعبه فارس به عنوان خادم شهدای مدافع […]

تقدیم 54 شهید مدافع حرم از فارس/ تجلیل از عكاس ایكنا به عنوان خادم این شهدا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایكنا از فارس، مراسم تجلیل از خادمان شهدای مدافع حرم استان فارس همراه با ضیافت افطار شب گذشته، 21 خردادماه در شیراز برگزار شد كه در آن از احمدرضا مداح، آزاده و جانباز و عكاس خبرگزاری ایكنا شعبه فارس به عنوان خادم شهدای مدافع حرم تجلیل به عمل آمد.
رجبعلی راهی، مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در این مراسم ضمن قدردانی از مقام شامخ شهدا از تقدیم قدیم 54 شهید مدافع حرم تاكنون از این استان خبر داد و گفت: از این تعداد 28 شهید متعلق به شهرستان شیراز است.
وی با یادآوری اینكه تعدادی از این شهدا، از لشكر فاطمیون بوده‌اند، بر این نكته تأكید كرد كه تمام تسهیلات در نظر گرفته شده برای شهدای لشكر فاطمیون دقیقاً مانند سایر شهداست و برای ما هیچ تفاوتی میان شهدا قائل نیست.
راهی با تأكید بر اینكه گرامیداشت یاد شهدا در حقیقت ادامه دهنده راه آنان است، گفت: همان‌طور كه مقام معظم رهبری نیز فرمودند زنده نگه داشتن یاد شهدا كمتر از شهادت نیست لذا در این راه ما نیز باید علاوه بر قدردانی از خانواده‌های معزز شهدا، از كسانی كه به شهدا نیز خدمت می‌كنند قدردانی كنیم.
مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس ادامه داد: در این راستا امشب از 7 نفر از خادمان شهدای مدافع حرم كه در برهه‌های مختلف به این شهدا و خانواده‌های آنان خدمت می‌كنند، تجلیل به عمل آمد.
یادآور می‌شود، در پایان این مراسم از علی حسین یاری، محمدرضا منصوری،‌ عبدالرضا وجدیان، حسن آذرنیوند، احمدرضا مداح و علی انصاری به عنوان خادمان شهدای مدافع حرم تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.