ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 79446
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
میزبانی کنگره اربعین باید درقالب صنعت گردشگری تعریف شود

میزبانی کنگره اربعین باید درقالب صنعت گردشگری تعریف شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، ایوب درویشی روز سه شنبه در نشست کمیته اقتصادی اربعین اظهار کرد: برنامه کمیته اقتصادی با رویکرد کاملا اقتصادی بر اساس برنامه های کوتاه مدت و مستمر و در نظر گرفتن نتایج بلند مدت تهیه و ابلاغ خواهد شد.وی افزود: کمیته اقتصادی اربعین […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، ایوب درویشی روز سه شنبه در نشست کمیته اقتصادی اربعین اظهار کرد: برنامه کمیته اقتصادی با رویکرد کاملا اقتصادی بر اساس برنامه های کوتاه مدت و مستمر و در نظر گرفتن نتایج بلند مدت تهیه و ابلاغ خواهد شد.
وی افزود: کمیته اقتصادی اربعین با رویکرد اقتصادی کردن اربعین و عتبات همچنین فراهم کردن امکانات مناسب برای زائران تشکیل شده که به چکش کاری بیشتری نیاز دارد.
وی یادآور شد: موضوع تکمیل زیرساخت ها باید در کنار دیگر فعالیت ها در اولویت کاری دستگاه های اجرایی باشد و با تدوین سند جامع اربعین با نگاه بلند مدت برنامه های مناسبی را دسته بندی و اجرا کرد.
درویشی با بیان اینکه طی سال های گذشته اقدامات خوبی در راستای تکمیل زیرساخت های مسیر اربعین به سرانجام رسیده، گفت: باید تمام تلاش خود را برای اقتصادی کردن اربعین وایجاد ثروت در استان به کار گیریم و در کنار آن رفاه و امکانات لازم نیز برای زائران مهیا شود.
وی تاکید کرد: بخش های مختلف اقتصادی و خدمات رسانی باید با فعال شدن بخش خصوصی در این عرصه نقش آفرینی کنند و با جذب سرمایه گذار و تثبیت آن باعث رونق اقتصادی در استان شوند.
وی با بیان اینکه اربعین بهترین فرصت برای جذب سرمایه در استان است، گفت: موضوع تکمیل زیرساخت‌ها باید در کنار دیگر فعالیت‌ها در اولویت کاری دستگاه های اجرایی باشد و تلاش خود را برای ارتقای هماهنگی و تقویت نقاط قوت، کاهش نقاط ضعف و آسیب پذیر بکار گیرند.
درویشی تاکید کرد: باید به این فرصت ها به عنوان یک فرصت طلایی نگاه کرد و بسترهایی که تاکنون نسبت به آن غافل بوده ایم را مورد توجه قرار دهیم.
درویشی با بیان اینکه هیچ دستگاهی ملزم به برپایی موکب در ایام اربعین نیست، افزود: هیچ دستگاهی حق استفاده ازمنابع دولتی ادارات برپایی موکب های اربعین را ندارد اما باید بجای موکب زدن وظیفه خود را در این راستا به بهترین شکل ایفا کند.
7180/6034

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.