ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 7945
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
یادواره شهدای فصل تابستان و شهدای ورزشکار در خلخال برگزار می‌شود

یادواره شهدای فصل تابستان و شهدای ورزشکار در خلخال برگزار می‌شود

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، سرهنگ مصطفی کریمی عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم یادواره شهدای سه ماهه دوم فصل تابستان و شهدای ورزشکار اظهار کرد: این یادواره با محوریت شهید هشت سال دفاع مقدس سیدناصر ناصری و شهید مدافع حرم فرید کاویانی لرد برگزار می‌شود. وی […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، سرهنگ مصطفی کریمی عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم یادواره شهدای سه ماهه دوم فصل تابستان و شهدای ورزشکار اظهار کرد: این یادواره با محوریت شهید هشت سال دفاع مقدس سیدناصر ناصری و شهید مدافع حرم فرید کاویانی لرد برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: یادواره فوق در روز پنجشنبه 21 مردادماه در مصلی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خلخال با حضور خانواده معظم شهدای شهرستان خلخال و خانواده معظم دو شهید ناصر ناصری، فرید کاویانی و مسؤولان استانی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه خلخال از حضور و سخنرانی آیت‌الله سیدحسن عاملی امام جمعه اردبیل در مراسم یادواره شهدا در خلخال خبر داد و گفت: در این مراسم نادر جوادی مداح اهل بیت عصمت و طهارت مداحی کرده و شاعر خوش الحان استان استاد هادی به قرائت شعر می‌پردازد.

کریمی از مردم انقلابی و شهیدپرور خلخال برای شرکت در این مراسم معنوی دعوت کرده و از زحمات کارگروه ایثار و شهادت شهرستان، بنیاد شهید انقلاب اسلامی، مسؤولان سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ارگان‌های ذیربط و مردم همیشه در صحنه شهرستان خلخال در تشییع شایسته شهدا در هفته گذشته تقدیر کرد.

فرمانده سپاه خلخال با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار شهید کشورمان، روز خبرنگار را گرامی داشت و از زحمات خبرنگاران تقدیر کرد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن