ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 79458
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰
  • 77 بازدید
  • ارسال توسط :
قم|آیت‌الله سبحانی: آل‌سعود بی‌توجه به آیات الهی ملت یمن را به خاک و خون می‌کشد‌

قم|آیت‌الله سبحانی: آل‌سعود بی‌توجه به آیات الهی ملت یمن را به خاک و خون می‌کشد‌

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سبحانی ظهر امروز در جلسه تفسیر قرآن‌کریم که در مدرسه علمیه حجتیه برگزار شد، اظهار داشت: اگر افرادی برای اختلال در نظام اقتصادی پول را از دسترس مردم خارج کنند شامل محتکران، به عذاب الهی دچار می‌شوند. خداوند در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سبحانی ظهر امروز در جلسه تفسیر قرآن‌کریم که در مدرسه علمیه حجتیه برگزار شد، اظهار داشت: اگر افرادی برای اختلال در نظام اقتصادی پول را از دسترس مردم خارج کنند شامل محتکران، به عذاب الهی دچار می‌شوند. خداوند در قرآن کریم مالکیت انسان را محترم شمرده و فرموده انسان مالی دارد که محترم است ولی حقی از آن اموال برای نیازمندان است.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه همه طلبه‌ها نمی‌توانند مجتهد شوند و حوزه علمیه باید به وعظ و خطابه هم اهمیت دهد، تصریح کرد: باید استعداد‌سنجی شود که هرکس در هر امری لیاقت دارد وارد همان عرصه شود‌. طلاب دروس تخصصی خود را در کنار درس‌های مشترک بخوانند.

آیت‌الله سبحانی با قرائت آیه 36 سوره توبه خاطر‌نشان کرد: در این آیه بحث تعداد ماه‌های یک سال را 12 عدد می‌داند که شامل سال قمری و شمسی هر دو می‌شود.‌ این تعداد ماه‌ها تکوینی است بنابراین اگر خداوند می‌فرماید ماه‌های یک سال 12 عدد است جنبه اعتباری ندارد، جنگ و خون‌ریزی در ماه‌های رجب، ذی‌القعده، ذی‌الحجه و محرم، حرام و دارای عقاب الهی است.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به حملات آل‌سعود علیه ملت مظلوم یمن تصریح کرد: امروز رژیم آل‌سعود علی‌رغم اینکه آیات الهی را می‌خواند و حکم آن را می‌داند آتش بر سر مردم یمن می‌ریزد و زنان و کودکان آن‌ها را خاک و خون می‌کشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.