ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 79520
  • ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۷:۱۶
  • 111 بازدید
  • ارسال توسط :
گزارشی از فعالیت‌های قرآنی مجمع‌القرآن فاطمیون در ماه رمضان

گزارشی از فعالیت‌های قرآنی مجمع‌القرآن فاطمیون در ماه رمضان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی مجمع‌القرآن فاطمیون، این مؤسسه برای ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌هایی با همکاری کانون‌های مساجد و مؤسسات فرهنگی در نظر گرفته بود که از جمله آن‌ها می‌توان به آئین ترتیل‌خوانی ویژه این ماه در شهر گراش و شعب زیرمجموعه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی مجمع‌القرآن فاطمیون، این مؤسسه برای ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌هایی با همکاری کانون‌های مساجد و مؤسسات فرهنگی در نظر گرفته بود که از جمله آن‌ها می‌توان به آئین ترتیل‌خوانی ویژه این ماه در شهر گراش و شعب زیرمجموعه در نقاط دیگر منطقه اشاره کرد.

گزارش فعالیت‌های قرآنی مجمع‌القرآن فاطمیون در رمضانبنابراین گزارش آئین ترتیل‌خوانی همه روزه در ایام ماه رمضان برگزار و همچنین علاوه بر تلاوت هر جزء، نکات تفسیری نیز به علاقه‌مندان ارائه می‌شد. خاص‌ترین محفل قرآنی امسال در شهر گراش در پارک آهو این شهرستان بود که هر شب پذیرای دختر و پسر ۳ تا ۱۳ ساله بود که قریب به ۱۷۰ نفر در این مراسم شرکت ‌کردند. این محفل قرآنی که در فضای باز و شاد پارک برگزار شد علاوه بر قرائت قرآن توسط خردسالان، سوره‌های کوچک نیز حفظ کردند. این مراسم به همت جوانان مجمع‌القرآن فاطمیون و با همکاری هیئت امنای مسجد قمربنی هاشم و شهرداری گراش برگزار شد.

گزارش فعالیت‌های قرآنی مجمع‌القرآن فاطمیون در رمضانهمچنین دیگر مراسم ختم قرآن این مؤسسه شامل مراسم جزءخوانی هر روز در مسجد الزهرا(س) توسط حفاظ مجمع‌القرآن فاطمیون واحد بانوان، مراسم جزءخوانی هر روز بعد از نماز ظهر و عصر در مؤسسه فرهنگی الزهرا(س) بانوان توسط حافظان و مرتلان مجمع‌القرآن و برگزاری تفسیر موضوعی همان جزء تلاوت شده توسط مفسران مجمع‌القرآن واحد بانوان، برپایی مراسم جزءخوانی توسط کانون فرهنگی مسجد الزهرا(س) واحد آقایان با همکاری مجمع‌القرآن فاطمیون است.
همچنین برگزاری مراسم جزءخوانی در مسجد ولیعصر(عج)، در شعبه شیخ شبان شهرکرد با همکاری مجمع‌القرآن فاطمیون، برگزاری کلاس‌های روخوانی قرآن در مسجد سیدالشهدا(ع) عمادشهر توسط حافظ مجمع‌القرآن، برپایی مراسم جشن حفظ قرآن‌آموزان کوچک طی این ماه نیز از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان این مجمع است.

گزارش فعالیت‌های قرآنی مجمع‌القرآن فاطمیون در رمضان
طی مراسم جشن حفظ قرآن تعداد ۹ نفر از کودکان ۸ و ۹ ساله، امسال بعد از گذشت چهار ترم تلاش و انس با قرآن، توانستند جز 30‌ قرآن را حفظ کنند و در جشنی که با حضور مدیران مجمع‌القرآن و مسئولان شهر برگزار شد، در حضور والدین گواهینامه حفظ جز ۳۰ را دریافت کردند.
همچنین واحد بانوان مجمع‌القرآن، هر ساله در شروع ماه مبارک رمضان با افطاری به روزه اولی‌ها به استقبال این ماه می‌روند.
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.