ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 79542
  • ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۸:۵۹
  • 103 بازدید
  • ارسال توسط :
استقبال مردم گرگان از پیکر شهید "حسینی نوده" هجدهمین شهید مدافع حرم گلستان

استقبال مردم گرگان از پیکر شهید "حسینی نوده" هجدهمین شهید مدافع حرم گلستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از گرگان، بازهم شهر بوی عطر شهادت گرفت و این بار در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان، دلاوری دیگر از خطه گلستان مدال شهادت را بر سینه زد. سیدرضا حسینی نوده نیروی داوطلب که به عنوان نیروی لجستیک فعالیت می‌کرد و در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از گرگان، بازهم شهر بوی عطر شهادت گرفت و این بار در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان، دلاوری دیگر از خطه گلستان مدال شهادت را بر سینه زد.

سیدرضا حسینی نوده نیروی داوطلب که به عنوان نیروی لجستیک فعالیت می‌کرد و در روز یکشنبه 20 خردادماه در منطقه بوکمال سوریه به شهادت رسیده بود، هجدهمین شهید مدافع حرم از استان گلستان است.

امروز پیکر این شهید با حضور و استقبال آحاد مردم شهیدپرور و ولایتمدار گرگان وارد این شهر شد.

مراسم وداع با هجدهمین شهید مدافع حرم استان امشب در مسجد جامع روستای نوده ملک که زادگاه این شهید است، برگزار می‌شود. مراسم تشییع پیکر شهید حسینی نوده هم روز ساعت 9 صبح فردا از مقابل بهداری ناحیه مقاومت بسج سپاه گرگان (معراج الشهدای گرگان) تا امامزاده عبدالله تشییع می‌شود.

مراسم سومین روز شهید نیز ساعت 10 صبح تا 14 بعداز ظهر روز شنبه در مسجد جامع روستای نوده ملک برگزار خواهد شد.

سیدرضا حسینی نوده متولد سال 1351 در روستای نوده ملک بوده که از وی یک فرزند پسر 27 ساله و دختر 22 ساله به یادگار مانده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.