ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 79544
  • ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۹:۴۱
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
ادعای سفیر عربستان درباره حمله ائتلاف عربی به الحدیده

ادعای سفیر عربستان درباره حمله ائتلاف عربی به الحدیده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، «خالد بن سلمان» سفیر عربستان در آمریکا با انتشار توییتی مدعی شد عملیات ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان در الحدیده در تلاش برای حمایت از مردم یمن است. در حالی که اغلب نهادهای بین المللی حقوق بشری نسبت به خطرات این عملیات و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، «خالد بن سلمان» سفیر عربستان در آمریکا با انتشار توییتی مدعی شد عملیات ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان در الحدیده در تلاش برای حمایت از مردم یمن است.

در حالی که اغلب نهادهای بین المللی حقوق بشری نسبت به خطرات این عملیات و فاجعه ای که ممکن است در یمن ایجاد کند هشدار داده اند، سفیر 30 ساله عربستان معتقد است که این عملیات در حمایت از اراده آزاد و برای مقابله با انصار الله یمن است.

وی ایران را به حمایت از انصار الله متهم کرد و در حالی که عربستان و هم پیمانانش عامل اصلی جنگ در یمن به شمار می روند، این دیپلمات جوان انصار الله را به ایجاد ویرانی و هرج و مرج در یمن متهم کرد.

با وجود هشدارهای بین المللی، عناصر وابسته به دولت مستعفی یمن با پوشش هوایی ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان، حمله به الحدیده و بندر این شهر در غرب یمن را آغاز کرده اند.

سازمان ها و نهادهای بین المللی هشدار داده اند که این حمله می تواند جان هزاران یمنی را به خطر بیندازد و فاجعه انسانی جدیدی در یمن به وجود بیاورد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.