ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 79558
  • ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
گلستان|همسر شهید مدافع حرم: "شهید حسینی" عاشق شهادت در راه اهل بیت(ع) بود

گلستان|همسر شهید مدافع حرم: "شهید حسینی" عاشق شهادت در راه اهل بیت(ع) بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از گرگان، شهید سیدرضا حسینی نوده از آن دست شهیدان مدافع حرمی است که با جان‌فشانی درراه حضرت دوست و بریدن از تعلقات دنیوی خویش و با شنیدن ناله‌های پردرد زنان و کودکان مسلمان مردانه جنگید و همانند نیک‌مردان نیکوخصلت، لبیک گوی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از گرگان، شهید سیدرضا حسینی نوده از آن دست شهیدان مدافع حرمی است که با جان‌فشانی درراه حضرت دوست و بریدن از تعلقات دنیوی خویش و با شنیدن ناله‌های پردرد زنان و کودکان مسلمان مردانه جنگید و همانند نیک‌مردان نیکوخصلت، لبیک گوی حضرت حق شد.

کلثوم مهقانی همسر شهید حسینی در حاشیه مراسم استقبال از پیکر این شهید گفت: وی خیلی خوش‌اخلاق بود و همیشه اخلاق نیکوی ایشان مرا شرمنده می‌کرد. همواره می‌گفت که دوست دارم به جبهه حق علیه باطل در سوریه بروم که در آخر هم به آرزویش رسید.

همسر شهید حسینی ادامه داد: پنجمین بار بود که به اعزام می‌شد و همواره توصیه‌شان به من و فرزندانم رعایت حجاب و پشتیبانی از ولایت فقیه بود.

وی افزود: رعایت حجاب، انجام تکالیف دینی نماز و روزه و با خدا بودن و در راه حق قدم گذاشتن توصیه وی به دخترانمان بود. شهدا با خدا معامله می‌کنند و بر دوش بازماندگان مسئولیت بزرگی می‌گذارند.

سید علی مهاجر معاون اجرایی سپاه  نینوا گلستان نیز به خبرنگاران گفت: شهدا زمانی می‌آیند که ما در روزمرگی‌ها گرفتار شده‌ایم تا دست ما را بگیرند. شهدا در زمان حیات خود به صورتی رفتار کردند که اولیاء هستند و خوشا به حال این شهید که شهادت وی مصادف با ماه مبارک رمضان در ایام نزدیک به عید بزرگ مسلمان شده است.

مهاجر گفت: ویژگی بارز شهید حسینی اخلاق شایسته، روحیه بالا و چهره متبسم بود. این استقبال تلنگر بزرگی است که مراقب باشیم به رفتار خودمان باشیم که عاقبت بخیر شویم. عاقبت‌بخیری و ایثارگری شهدا برگرفته از  سیره سیدالشهدا است که شهدا و رزمندگان ما با تکرار و تمرین به آن رسیدند و مزد آن را با شهادت می‌گیرند.

معاون اجرایی سپاه  نینوا گلستان با بیان اینکه شهدا بار مسئولیت مسئولان را با جانفشانی‌هایشان بیشتر می‌کنند، اظهار کرد: دنیا حساب و کتاب دارد و نمی‌شود عزیزی برای اعتلای دینش و اعتلای کشورش بالاترین سرمایه‌اش را تقدیم کند و ما پاسخگو نباشیم و مطئنا اگر می‌خواهیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم، گوش به فرمان ولی فقیه زمان بودن بهترین عمل خواهد بود.

سیدرضا حسینی نوده نیروی داوطلب که به عنوان نیروی لجستیک فعالیت می‌کرد و در روز یکشنبه 20 خردادماه در منطقه بوکمال سوریه به شهادت رسیده بود، هجدهمین شهید مدافع حرم از استان گلستان است.

مراسم وداع با هجدهمین شهید مدافع حرم استان امشب در مسجد جامع روستای نوده ملک که زادگاه این شهید است، برگزار می‌شود. مراسم تشییع پیکر شهید حسینی نوده هم روز ساعت 9 صبح فردا از مقابل بهداری ناحیه مقاومت بسج سپاه گرگان (معراج الشهدای گرگان) تا امامزاده عبدالله تشییع می‌شود.

مراسم سومین روز شهید نیز ساعت 10 صبح تا 14 بعداز ظهر روز شنبه در مسجد جامع روستای نوده ملک برگزار خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.