ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 79637
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۹:۰۷
  • 551 بازدید
  • ارسال توسط :
جمهوری اسلامی در دفاع از ارزشهای اسلام مرز نمی شناسد

جمهوری اسلامی در دفاع از ارزشهای اسلام مرز نمی شناسد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ غلامرضا منتظری در حاشیه مراسم تشییع شهید مدافع حرم سید رضا حسینی در گفتگو با خبرنگار ما اظهارکرد: حرکت مدافعان حرم یکی از سنت های الهی این است که کسانی که ایمان آورده اند […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ غلامرضا منتظری در حاشیه مراسم تشییع شهید مدافع حرم سید رضا حسینی در گفتگو با خبرنگار ما اظهارکرد: حرکت مدافعان حرم یکی از سنت های الهی این است که کسانی که ایمان آورده اند باید برای رسیدن به اهداف استقامت داشته باشند" إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا".

رئیس بسیج اساتید استان تصریح کرد: آنچه که ما شاهد آن هستیم جلوه های استقامت و پایداری نیرو های ارزشی و تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی است، از دوران پیروزی انقلاب اسلامی سر آغاز این حرکت های امید بخش را در جامعه شاهد هستیم و امروز نقطه اوجش را در یک قلمرو جغرافیایی در خارج از ایران به نام سوریه، لبنان و فلسطین باید جستجو بکنیم.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی ام القرای جهان اسلام است تاکید کرد: کانون همه توجهات به ایران معطوف بوده بدون تردید ایران هم در دفاع از این ارزشها باید پیشگام باشد.

منتظری افزود: امروزه شاهد این هستیم که تعداد شهدای مدافع حرم در ایران قابل توجه است حضور شهداء در مرز های خارج از کشور ما نشان می دهد که جمهوری اسلامی در دفاع از ارزشهای اسلام مرز نمی شناسد. چون یکی از قوانین قانون اساسی دفاع از حریم اسلام است چه در داخل کشور چه خارج از کشور.

رئیس بسیج اساتید استان نا امیدی مستکبران را یکی دیگر از پیامدهای شهدا دانست و متذکر شد: مستکبران اگر این عرصه را خالی احساس بکنند جسارت و گستاخی شان افزایش پیدا می کند امریکا اعتراف کرده است که بسیجیان ایران به عنوان مستشاری به سوریه می آیند به عنوان مهمترین مانع برای تحقق اهدافمان محسوب می شوند این امر نقش بازدارندگی جدی دارد .

وی یکی دیگر از پیامدهای شهداء را امید بخشی به نهضت های آزادی بخش و جنبش بیداری اسلامی در منطقه دانست و تاکید کرد: حضور شهداء در این مناطق باعث حفظ امنیت ملی ما می شود، همانطوری که رهبری ما فرمود که اگر این شهداء نبوده اند ما باید در کشور با آنها می جنگیدیم.

منتظری در پایان گفت: ما باید قدردان این زحمات شهدا و جانفشانی های شهداء به صورت پیوسته باشیم چون به خاطر آنهاست که امروز در رفاه زندگی می کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.