ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 79659
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :

پایگاه هوایی عربستان در «عسیر» هدف موشک یمن قرار گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، عصر امروز پنجشنبه، مقر فرماندهی هوایی واقع در «عسیر» در جنوب غرب عربستان را هدف موشک قرار داد. یک منبع نظامی در ارتش یمن  به شبکه المسیره یمن اعلام کرد که پایگاه هوایی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، عصر امروز پنجشنبه، مقر فرماندهی هوایی واقع در «عسیر» در جنوب غرب عربستان را هدف موشک قرار داد.

یک منبع نظامی در ارتش یمن  به شبکه المسیره یمن اعلام کرد که پایگاه هوایی عسیر با یک فروند موشک بالستیک از نوع بدر-1 هدف قرار گرفته است.

روز گذشته نیز یک موشک بالستیک به شهرک نظامی الفیصل در منطقه «جازان» (جیزان) در جنوب غرب عربستان شلیک شده بود.

روز گذشته همچنین ارتش یمن یک فروند کشتی نظامی ائتلاف سعودی را در آب‌های استان الحدیده در غرب یمن هدف دو موشک قرار داد و شناورهای نظامی دیگر را مجبور به عقب‌نشینی کرد (جزئیات بیشتر).

امسال شمار موشک‌های شلیک شده به خاک عربستان افزایش یافته است. صالح الصماد رئیس شورای عالی انقلاب یمن که ماه گذشته در غرب این کشور ترور شد، گفته بود که امسال سال موشکی یمن در برابر تجاوز ائتلاف متجاوز سعودی اماراتی است.

به گفته سعودی‌ها تاکنون شمار موشک‌های شلیک شده یمن از ابتدای بحران تا امروز به خاک عربستان، به رقمی بیش از 150 موشک رسیده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.