ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 79660
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱
  • 75 بازدید
  • ارسال توسط :

تلفات 450 نفری ائتلاف سعودی در مقابل یگان تک‌تیرانداز یمن

یگان تک‌تیرانداز ارتش یمن موفق شده است در ماه گذشته میلادی حداقل 450 نظامی سعودی و شبه‌نظامی وابسته به عربستان را در جبهه‌های مختلف از پای در آورد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یگان تک‌تیرانداز ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفق شده است در ماه می […]

یگان تک‌تیرانداز ارتش یمن موفق شده است در ماه گذشته میلادی حداقل 450 نظامی سعودی و شبه‌نظامی وابسته به عربستان را در جبهه‌های مختلف از پای در آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یگان تک‌تیرانداز ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفق شده است در ماه می (ماه گذشته میلادی) در جبهه‌های مختلف جنگ، بیش از 450 نظامی ارتش عربستان و نیروی شبه‌نظامی وابسته به ائتلاف سعودی را از پای در آورد. 

یک منبع نظامی یمنی به شبکه خبری «المسیره» اعلام کرد که این تعداد، در جبهه‌های مختلف داخلی و خارج از مرزهای یمن کشته شده‌اند. 

این منبع توضیح داد که 52 نفر از این افراد از نظامیان و سربازان ارتش عربستان در جبهه‌های مرزی و 70 نفر در جبهه ساحلی غربی در استان الحدیده کشته شده‌اند. 

علاوه بر این، 327 نظامی نیز در جبهه‌های مختلف در ماه می به ضرب گلوله تک‌تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن از پای در آمده‌اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.