ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 79673
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۷
  • 429 بازدید
  • ارسال توسط :
نبرد اصلی ما با آمریکا و رژیم صهیونیستی است

نبرد اصلی ما با آمریکا و رژیم صهیونیستی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از بامداد جمعه ایرنا به نقل از شبکه خبری المسیره، عبدالملک بدرالدین الحوثی افزود: رویارویی با متجاوزان وظیفه ای ملی در برابر خطر اشغال و تجاوز بیگانه به شمار می رود.وی یادآورشد که رژیم صهیونیستی تسلط بر سواحل غربی یمن را به عنوان هدفی راهبردی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از بامداد جمعه ایرنا به نقل از شبکه خبری المسیره، عبدالملک بدرالدین الحوثی افزود: رویارویی با متجاوزان وظیفه ای ملی در برابر خطر اشغال و تجاوز بیگانه به شمار می رود.
وی یادآورشد که رژیم صهیونیستی تسلط بر سواحل غربی یمن را به عنوان هدفی راهبردی در سطح منطقه می داند.
دبیر کل جنبش انصار الله ادامه داد: ما برای آزادی و مقابله با طاغوت و استکبار در همه جبهه ها در حال نبرد هستیم.
الحوثی یادآورشد که آمریکا خود پشت صحنه نشسته و از اماراتی ها، سودانی ها و مزدورانش می خواهد برای نبرد به میدان جنگ بروند.
وی با تاکید بر ادامه مبارزه با متجاوزان افزود: به یاری خداوند و اراده ملت، ساحل غربی یمن به باتلاقی بزرگ برای متجاوزان تبدیل خواهد شد.
ائتلاف نظامی ضد یمن به سرکردگی عربستان و با حمایت آمریکا اخیرا عملیات گسترده ای را برای تصرف بندر الحدیده واقع در غرب یمن آغاز کرده است.
این تهاجم در حالی ادامه دارد که سازمان ملل متحد خواستار حفظ جان غیرنظامیان شده است، زیرا منطقه الحدیده 600 هزار نفر جمعیت دارد و ممکن است جان حدود نیمی از آنان در خطر جدی قرار گیرد.
عربستان از روز ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن، فقیرترین کشور عربی آغاز کرد تا به بهانه بازگردان رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.
تجاوز عربستان به یمن تاکنون منجر به کشته شدن بیش از 14 هزار یمنی بی گناه و ویرانی این کشور شده است.
شبد**1480**1010

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.