ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 79697
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۵:۲۴
  • 394 بازدید
  • ارسال توسط :
تاکتیک‌های رزمی جدید ارتش یمن در نبرد با متجاوزان

تاکتیک‌های رزمی جدید ارتش یمن در نبرد با متجاوزان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از العهد، یک منبع نظامی در یمن اعلام کرد که ارتش و کمیته‌های مردمی در جبهه ساحل از سوی اهالی «تهامه» و قبایل یمنی مورد حمایت می‌شوند و نیروهای ارتش تاکتیک‌های جنگی جدیدی برای مواجهه با متجاوزان و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از العهد، یک منبع نظامی در یمن اعلام کرد که ارتش و کمیته‌های مردمی در جبهه ساحل از سوی اهالی «تهامه» و قبایل یمنی مورد حمایت می‌شوند و نیروهای ارتش تاکتیک‌های جنگی جدیدی برای مواجهه با متجاوزان و اشغال‌گران و مزدوران آنها به‌کار گرفته‌اند.

این منبع تأکید کرد، در صورت اصرار دشمن بر جهل و سرکشی‌ خود، در تاکتیک نبرد دفاعی و تهاجمی در ساحل ، تغییرات چشمگیری طی ساعت‌های آینده ایجاد خواهد شد.

این منبع تصریح کرد، تاکتیکی که نیروهای متجاوز و اشغالگر از آن در جنگ استفاده می‌کنند تاکتیکی آشکار شده و تکراری است که تنها پیروزی‌های موقت رسانه‌ای عاید آنها می‌کند که البته این پیروزی‌ها بعد از هر شکست دشمن در جبهه نبرد و بعد از هر عملیات میدانی ارتش در این نبرد از بین خواهد رفت.

این منبع نظامی یمن این اطمینان خاطر را داد که فرزندان یمنی در آمادگی بالایی در جبهه ساحل غربی و نیز در دیگر جبهه‌های عملیاتی به‌سر می‌برند.

وی با اشاره به بیانیه روز گذشته نیروی دریایی و دفاعی ساحلی تأکید کرد که نیروهای دریایی یمن به مسئولیت ملی و دینی خود در دفاع از حاکمیت یمن و سلامت آب‌های منطقه‌ای آن ادامه خواهند داد.

طبق این گزارش، شبه‌نظامیان طرفدار «عبد ربه منصور هادی» رئیس‌جمهور مستعفی و فرای یمن با پشتیبانی نیروهای ائتلاف سعودی-اماراتی از روز چهارشنبه عملیات گسترده خود را برای اشغال الحدیده با نام «پیروزی طلایی» آغاز کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.