ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 79750
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
سخنگوی ارتش یمن: حدیده به گورستان مزدوران سعودی تبدیل خواهد شد

سخنگوی ارتش یمن: حدیده به گورستان مزدوران سعودی تبدیل خواهد شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی، سخنگوی ارتش یمن گفت: رزمندگان یمنی حدیده را به گورستان مزدوران سعودی تبدیل می‌کنند. با وجود حملات هوایی، زمینی و دریایی همه جانبه ائتلاف متجاوز به سرکردگی سعودی‎ها علیه بندر حدیده […]

سخنگوی ارتش یمن: حدیده به گورستان مزدوران سعودی تبدیل خواهد شدبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی، سخنگوی ارتش یمن گفت: رزمندگان یمنی حدیده را به گورستان مزدوران سعودی تبدیل می‌کنند.

با وجود حملات هوایی، زمینی و دریایی همه جانبه ائتلاف متجاوز به سرکردگی سعودی‎ها علیه بندر حدیده یمن، مقامات یمنی می‌گویند این بندر همچنان باز است و کار خود را ادامه می‌دهد.

سخنگوی ارتش یمن در کنفرانس خبری با برشمردن پیروزی‎های نیرو‌های یمنی و رزمندگان انصارالله، بر موفقیت آن‌ها در خنثی کردن تلاش‌های عربستان سعودی و مزدورانش در تصرف حدیده تاکید کرد و افزود در میدان نبرد، رزمندگان یمنی با روحیه‌ای بالا همچنان حملات نیرو‌های تحت حمایت سعودی‌ها و اماراتی‌ها را خنثی می‌کنند.

سعد الجمال، از رزمندگان انصارالله، گفت: «ما تلفات سنگینی به نیرو‌های اشغالگر و متجاوز وارد کردیم. ما صحرای حدیده و دریا را به گورستان مزدوران سعودی تبدیل خواهیم کرد؛ همان‎هایی که خود را برای خدمت به توطئه‎های آمریکا و اسرائیل در منطقه فروخته‎اند. ما حاضریم هر چیز با ارزشی که داریم نثار دفاع از وجب به وجب خاک کشورمان کنیم».

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.