ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 79777
  • ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۵:۳۲
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
انصارالله: ارتش و کمیته‌های مردمی یمن برای تضعیف ائتلاف عربی استراتژی سنجیده‌ای دارند

انصارالله: ارتش و کمیته‌های مردمی یمن برای تضعیف ائتلاف عربی استراتژی سنجیده‌ای دارند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله در گفت‌وگو با شبکه “المسیره” وابسته به این جنبش گفت، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن راهبرد سنجیده‌ای برای تضعیف دشمن در ساحل غربی دارند. وی گفت، عملیات در الدریهمی واقع در جنوب […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله در گفت‌وگو با شبکه “المسیره” وابسته به این جنبش گفت، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن راهبرد سنجیده‌ای برای تضعیف دشمن در ساحل غربی دارند.

وی گفت، عملیات در الدریهمی واقع در جنوب الحدیده و مناطق محدود انجام و نیروهای ائتلاف عربی از جلو و عقب محاصره می‌شوند.

عبدالسلام تاکید کرد، حملات ائتلاف عربی در درگیری‌های ساحل غربی یمن به بن‌بست رسیده و این ائتلاف به اهداف خود دست نیافته است.

وی افزود: با دشمنی که با وجود در اختیار داشتن مزدوران زیاد و حمایت غرب به حالتی از ضعف و شکست آشکار رسیده، مقابله می‌کنیم.

روز جمعه شبکه المسیره اعلام کرد، یگان موشکی انصارالله تجمع بزرگی از نیروهای ائتلاف را در ساحل غربی با موشک مورد هدف قرار داده و در اثر آن ده‌ها تن از این نیروها کشته و زخمی شدند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.