ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 79791
  • ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۹:۳۰
  • 364 بازدید
  • ارسال توسط :
هلاکت ده‌ها متجاوز و مزدور سعودی در سواحل غربی یمن

هلاکت ده‌ها متجاوز و مزدور سعودی در سواحل غربی یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از حوزه  تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با یک فروند موشک بالستیکِ توچکا، یکی از تجمعات بزرگ متجاوزان و مزدوران آنان را در سواحل غربی هدف قرار داد و شماری از آنان را تار […]

هلاکت ده‌ها متجاوز و مزدور سعودی در سواحل غربی یمنبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از حوزه  تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با یک فروند موشک بالستیکِ توچکا، یکی از تجمعات بزرگ متجاوزان و مزدوران آنان را در سواحل غربی هدف قرار داد و شماری از آنان را تار و مار کرد.

این حمله پس از آنکه پهپاد‌های یمنی مواضع متجاوزان و مزدوران آنان را شناسایی کردند و اطلاعات آن را به یگان موشکی دادند انجام شد. خبر‌ها از هلاکت ده‌ها متجاوز و مزدور حکایت دارد.

ماجد عبد الله، گزارشگر المسیره، گفت: این بار یک فروند موشک توچکا، متجاوزان و مزدوران و جنگ افزار‌های آنان را در ساحل غربی در هم کوبید.

یک منبع نظامی یمنی نیز گفت: این موشک به دقت به هدف اصابت کرد و ده‌ها کشته و زخمی بر جای گذاشت. به گفته این منبع پس از اصابت این موشک، ده‌ها دستگاه خودروی امدادی زخمی‌ها را به بیمارستان‌های عدن منتقل کرده اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.