ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 7983
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۸:۵۹
  • 472 بازدید
  • ارسال توسط :
کیهان: راهپیمایی 330 کیلومتری شیعیان نیجریه برای آزادی شیخ زکزاکی

کیهان: راهپیمایی 330 کیلومتری شیعیان نیجریه برای آزادی شیخ زکزاکی

این روزنامه در تیتر یک با انتشار عنوان تازه ترین نمونه ها از احترام به پاسپورت ایرانی!، نوشت: در حالی که یکی از وعده های اصلی حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در تبلیغات انتخاباتی سال 92 بازگشت اعتبار و احترام به پاسپورت ایرانی بود این وعده روز به روز دست نیافتنی تر از گذشته […]

این روزنامه در تیتر یک با انتشار عنوان تازه ترین نمونه ها از احترام به پاسپورت ایرانی!، نوشت: در حالی که یکی از وعده های اصلی حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در تبلیغات انتخاباتی سال 92 بازگشت اعتبار و احترام به پاسپورت ایرانی بود این وعده روز به روز دست نیافتنی تر از گذشته به نظر می رسد و شواهد جدید نشان از آن دارد که با انفعال دستگاه دیپلماسی کشور پاسپورت ایرانی بدترین دوران خود را می گذراند و شاهد است ! نگاهی به رتبه ارزش پاسپورت ایرانی نشان از آن دارد که این رتبه از رقم 96 در سال 2012 به 98 در سال جاری رسیده است! موسسه بین المللی «هنلی و شرکاء» که در حوزه مسائل مربوط به اقامت و شهروندی فعالیت می کند، در گزارش سالانه خود درباره اعتبار پاسپورت کشور های مختلف که اسفند ماه سال گذشته منتشر شد آورده است : ایران در کنار اتیوپی، اریتره و سودان در مکان 98 رتبه اعتبار پاسپورت ها قرار دارد .
روزنامه کیهان با درج عنوان تشییع پیکرهای مطهر 3 شهید مدافع حرم در شهرهای یزد، ساوجبلاغ و پاکدشت، آورد: پیکرهای مطهر 3 شهید مدافع حرم در شهرهای یزد، ساوجبلاغ و پاکدشت تشییع و خاکسپاری شد. به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا از یزد، پیکر مطهر یک شهید مدافع حرم عصر روز پنجشنبه با حضور پرشور و باشکوه مردم دارالعباده یزد تشییع شد. در این مراسم که با حضور خانواده های شاهد و ایثارگران، مسئولان و جمعی از مردم ولایتمدار یزد برگزار شد پیکر پاک شهید سیدغلامحسین موسوی از لشکر فاطمیون از میدان حضرت امام رضا(ع) تا گلزار شهدای خلدبرین یزد تشییع و در کنار دو تن دیگر از شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون به خاک سپرده شد. این شهید گرانقدر در دفاع از اهل بیت پیامبر(ص) در کشور سوریه به فیض شهادت نائل آمده است. همچنینی مردم شهرستان ساوجبلاغ پیکر پاک شهید مدافع حرم را تشییع کردند.
ترامپ: واقعیت را گفتیم/ داعش را اوباما و هیلاری کلینتون ساخته اند، عنوان دیگر این روزنامه است، در این مطلب می خوانیم: دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای چندمین بار گفته: اوباما و هیلاری کلینتون بودند که گروه تروریستی داعش را ایجاد کردند. دونالد ترامپ نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا طی چندماه گذشته حرف های بی اساس و نژادپرستانه زیادی زده است که جنجال های زیادی نیز هم در درون حزب و هم در صحنه سیاسی آمریکا ایجاد کرده اما شاید بتوان اظهارات اخیر وی را درباره منشا پیدایش داعش از معدود اظهارات درست وی ارزیابی کرد. ترامپ طی روزهای اخیر در سخنرانی های انتخاباتی خود چندین بار اوباما و هیلاری کلینتون را منشا پیدایش گروه تروریستی داعش عنوان کرد که با اعتراضات گسترده دموکرات های آمریکا رو به رو شد. وی چهارشنبه گذشته و در واکنش به این اعتراضات اظهار داشت که تنها واقعیت را گفته است.
روزنامه کیهان با انتخاب عنوان بر اساس آمار گمرک واردات کالاهای آمریکایی همچنان ادامه دارد، نوشت: 29 مهرماه سال 1394 رهبر معظم انقلاب در نامه ای به رئیس جمهور درباره الزامات اجرای برجام، دستور دادند که «بخصوص از وارد کردن هرگونه مواد مصرفی از آمریکا جدّاً پرهیز شود.» پس از دستور رهبری، نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در بخشنامه ای به معاونان و روسای سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان ها اعلام کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری اجازه عرضه کالاهای مصرفی آمریکا را که جنبه نمادین حضور آمریکا در کشور هستند، ندهند. متعاقباً سازمان توسعه تجارت، در اواخر آبان ماه ثبت سفارش کالاهای مصرفی از آمریکا را متوقف و اعلام کرد ثبت سفارش هایی که تا پیش از دستور وزیر صنعت صورت گرفته باشند، مجاز به ورود به کشور هستند. اکنون با وجود گذشت 8 ماه از توقف ثبت سفارش واردات کالاهای مصرفی از آمریکا، آمار گمرک گویای تداوم واردات برخی اقلام مصرفی از آمریکا است.
این روزنامه در ستون یادداشت روز به عنوان «کدام مهم ترند/ توهین کنندگان یا تولید کنندگان!؟» پرداخت و در بخش خبر ویژه عنوان « اصلاح طلبان برای روحانی «هوو» می آورند یا می خواهند بترسانند؟!» را منتشر کرد.
«تروریست داعشی در عراق سر پدر خود را برید!» و «زمان ثبت نام و تبلیغات انتخابات 96 اعلام شد» از دیگر عنوان های نیم صفحه نخست روزنامه کیهان است.
*گروه اطلاع رسانی
پژوهشم**9165**9131

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن