ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 7989
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
پل ورودی شهر جدید هشتگرد مزین به نام شهید مدافع حرم شد

پل ورودی شهر جدید هشتگرد مزین به نام شهید مدافع حرم شد

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، مراسم نامگذاری پل ورودی شهر جدید هشتگرد با حضور فرماندار شهرستان ساوجبلاغ، امام جمعه، مسئولین شهرستانی و خانواده معظم شهید قاسمی برگزار شد. فرماندار ساوجبلاغ در این مراسم با بیان اینکه برای ترویج فرهنگ ایثاروشهادت کارگروه ویژه ای تشکیل شده است، گفت: در این کارگروه برگزاری […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، مراسم نامگذاری پل ورودی شهر جدید هشتگرد با حضور فرماندار شهرستان ساوجبلاغ، امام جمعه، مسئولین شهرستانی و خانواده معظم شهید قاسمی برگزار شد.
فرماندار ساوجبلاغ در این مراسم با بیان اینکه برای ترویج فرهنگ ایثاروشهادت کارگروه ویژه ای تشکیل شده است، گفت: در این کارگروه برگزاری مراسم شهدا، ساخت المانهای شهدا در شهرها وساماندهی گلزار مطهر شهدا به صورت خاص پیگیری می شود.
پالیزگیر افزود:درساوجبلاغ بعد از مدتها شاهد ساماندهی تمامی گلزارهای شهدا در شهرها و روستاها هستیم.
وی گفت: ازاین حرکت بسیار خوب نامگذاری اماکن به نام شهدا درتمامی اماکن حمایت می کنیم.
امام جمعه ساوجبلاغ هم نامگذاری شهدا دراماکن شهری وروستایی را نوعی ازترویج شعائر اسلامی درجامعه دانست وافزود:این کارفرهنگی حرکت نویی است که موجب تقویت بنیه های دینی واخلاقی درجامعه می شود.
مسئول بنیاد حفظ آثار ونشرارزشهای دفاع مقدس هم نامگذاری اماکن را از ماموریتهای مهم این نهاد دانست وافزود:دراین راستا با برنامه ریزیهایی که داریم شاهد نامگذاری نام مادران آسمانی ،جانبازان شهید وشهدای فاطمیون در بسیاری از اماکن عمومی درشهرستان خواهیم بود.
1535

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن