ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 7991
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
  • 96 بازدید
  • ارسال توسط :
نمایش «هنگامه» برای زائران امام رضا

نمایش «هنگامه» برای زائران امام رضا

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس، زائران حرم مطهر امام رضا علیه السلام با حضور در غرفه جشنواره مردمی فیلم عمار در محل نمایشگاه محصولات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی آستان قدس رضوی، به تماشای فیلم «هنگامه» نشستند. بنابرین گزارش، همزمان با اکران و نمایش آثار مختلف جشنواره عمار در محل غرفه، […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس، زائران حرم مطهر امام رضا علیه السلام با حضور در غرفه جشنواره مردمی فیلم عمار در محل نمایشگاه محصولات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی آستان قدس رضوی، به تماشای فیلم «هنگامه» نشستند.

بنابرین گزارش، همزمان با اکران و نمایش آثار مختلف جشنواره عمار در محل غرفه، برخی از آثار دیگر هم از جمله فیلم داستانی «هنگامه»، به صورت روزانه در محل سالن همایش‌های آستان قدس رضوی پخش می‌شوند.

فیلم «هنگامه» به عنوان اولین اثر داستانی درباره مدافعان حرم که این روزها در شبکه اکران مردمی جشنواره عمار هم نمایش داده می‌شود، در ایام برگزاری این نمایشگاه، در دو سانس 11 صبح و 21 شب، در سالن همایش‌های آستان قدس رضوی، به اکران درمی‌آید و طی روزهای گذشته نیز بازدید کنندگان این نمایشگاه و زائران حرم رضوی، به تماشای آن نشسته‌اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن