ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 79953
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۷
  • 106 بازدید
  • ارسال توسط :
جهادگران کشاورزی با آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید میثاق کردند

جهادگران کشاورزی با آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید میثاق کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، در این مراسم مسئولان، کارکنان، کانون بسیجیان، سنگرسازان بی‌سنگر و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس وزارت جهاد کشاورزی در حرم مطهر امام خمینی (ره) حاضر شده، با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری بیعت کردند. نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، در این مراسم مسئولان، کارکنان، کانون بسیجیان، سنگرسازان بی‌سنگر و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس وزارت جهاد کشاورزی در حرم مطهر امام خمینی (ره) حاضر شده، با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری بیعت کردند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در این آیین اظهار داشت: جهادگران، سنگرسازان بی‌سنگر و یادگاران شهداء و میدان‌های خون و جنگ و جهاد هر سال در ۲۷ خرداد، در کنار مرجع نورانیت جمع می‌شوند تا تجدید دیدار کنند و با بیعت، با مقام ولایت، آرمان‌های امام راحل را تفسیر کرده و اندیشه‌های ایشان را نشر دهند.

وی افزود: جهادگران به عنوان فرزندان انقلاب، بزرگ‌ترین آبرو را به انقلاب اسلامی خود دادند و با تعهد به اسلام و ایمان در این راه، بهترین الگو بوده‌اند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان این‌که نقش جهاد سازندگی در جنگ کمتر از نیروهای نظامی نبود، یادآور شد: امروز در گوشه و کنار کشور در دورترین روستاهای محروم با ایثارگری‌های ایثارگران جهاد سازندگی مواجه می‌شوید که خود را به آن‌جا رسانده و در از بین بردن مشکلات مردم محروم کوشش کرده‌اند و حتی در این راه از ایثار جان خود نیز دریغ نکرده‌اند.

وی همچنین از تلاش‌ مسئولان و کارکنان وزارت جهاد کشاورزی تقدیر کرد و افزود: هم اکنون مجموعه وزارت جهاد کشاورزی نیز با شدت و حدت برای تامین نیازهای مردم تلاش می‌کنند که امیدوارم خداوند به همه آنان توفیق عنایت کند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، با بیان این‌که در پیشبرد اهداف انقلاب و کشور باید ابتدا از خود شروع کنیم و کوشش کنیم کارهای‌مان برای خدای متعال باشد، گفت: اعتماد به‌نفس، راه برون‌رفت از مشکلات است؛ بنابراین با اتکال به نفس بعد از اعتماد به خدا، می‌توانیم منشاء خیرات در همه کارهای‌مان باشیم.

این مقام مسئول با بیان این‌که متاسفانه دشمنان روزبه‌روز علیه ما توطئه می‌کنند، گفت: بزرگ‌ترین ساده‌اندیشی است که تصور کنیم جهانخواران از ما و اسلام دست برداشته‌اند.

وی افزود: امروزه آمریکا با تمام توان برای درهم شکستن انقلاب و به زانو درآوردن ما آمده است. آمریکا دشمن شماره یک مردم محروم و مستضعف جهان است و رابطه با آمریکا، رابطه مظلوم با ظالم است.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدای سنگرسازان بی‌سنگر نیز با بیان این‌که ما هر چه داریم از شهداء داریم و آن‌ها حق بزرگی بر گردن ما دارند، گفت: شهداء با ایثار جان و خون‌شان رسالت خود را انجام داده و تاریخ انقلاب را تحریر کردند و دستاورد این ایثار؛ “استقلال”، “آزادی” و حفظ نظام و کشور است.

وی افزود: رسالت ما این است که باید شهداء، راه شهداء و آرمان‌های‌شان را به عنوان نخستین گام بشناسیم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگ عمومی نیز باید شهادت را برای نسل جدید معرفی کنیم و فرهنگ شهادت، ایثار، جهاد و از خودگذشتگی را برای مردم، تاریخ و آیندگان ثبت و بیان کنیم.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.