ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 79989
  • ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۴:۱۲
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
تخلیه صدها کشته و زخمی متجاوزان از طریق دریای سرخ/ نبرد فرسایشی انصارالله علیه متجاوزان

تخلیه صدها کشته و زخمی متجاوزان از طریق دریای سرخ/ نبرد فرسایشی انصارالله علیه متجاوزان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن محل تجمع مزدوران سعودی در منطقه الجمارک و در صحرای البقع در منطقه نجران را با توپخانه هدف قرار دادند. شماری از مزدوران سعودی نیز در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن محل تجمع مزدوران سعودی در منطقه الجمارک و در صحرای البقع در منطقه نجران را با توپخانه هدف قرار دادند.

شماری از مزدوران سعودی نیز در عملیات نظامی و تک تیراندازی ارتش و کمیته های مردمی یمن در استان های تعز و الضالع کشته و زخمی شدند.

یک منبع نظامی در این باره به شبکه المسیره گفت: نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن عملیاتی هجومی را به مواضع مزدوران در دو منطقه جماش و حجلان در استان الضالع صورت دادند که به کشته و زخمی شدن شماری از آنها منجر شد.

وی افزود: واحد تک تیرانداز ارتش و کمیتههای مقاومت مردمی نیز توانستند چهار مزدور را در چند جبهه در استان تعز هدف قرار دهند.

* تخلیه کشته ها و زخمی های متجاوزان

یک منبع نظامی یمنی گفت که نیروهای متجاوز درحال تخلیه اجساد دهها کشته و صدها زخمی خود از طریق دریا در ساحل غربی یمن هستند.

وی همچنین از تداوم محاصره و قطع راههای پشتیبانی از نیروهای متجاوز و مزدوران آنها از سوی نیروهای ارتش و کمیتههای مردمی در مناطق الفازه، الجاح و المجیلیس برای سومین روز متوالی خبر داد.

این منبع از وجود نارضایتی در بین مزدوران سعودی به خاطر تداوم محاصره آنها و قطع راههای پشتیبانی خبر داد.

در همین حال، یک منبع امنیتی به خبرگزاری دولتی یمن (سبا) گفت که جنگندههای ائتلاف متجاوز سعودی بیش از 20 بار به فرودگاه الحدیده حمله کردند.

* نبرد فرسایشی انصارالله علیه متجاوزان

"محمد عبدالسلام" سخنگوی جنبش انصارالله یمن از نبرد فرسایشی نیروهای ارتش و کمیتههای مردمی این کشور در برابر ائتلاف متجاوزان سعودی در ساحل غربی یمن خبر داد.

محمد عبدالسلام در صفحه خود در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: به یاری خداوند راههای (پشتیبانی) دشمن در ساحل غربی قطع شده است و آنها اکنون دچار فرسایش حساب نشدهای شدهاند و حتی هواپیماها، ناوچهها و خودروهای زرهی دشمن نتوانسته است که دستاوردس کسب کند.

وی افزود: پوشش رسانهای آنها جنگی تبلغاتی است که با واقعیت ها همخوانی ندارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.