ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 80110
  • ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۷:۱۸
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
تار و مار شدن نظامیان سعودی در 6 نقطه از خاک یمن

تار و مار شدن نظامیان سعودی در 6 نقطه از خاک یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن بامداد امروز سه شنبه 29 خرداد موفق شدند مانع پیشروی نظامیان ارتش عربستان در منطقه جبل الدخان شده و در جریان انفجار مین در مسیر آنها در جیزان ده ها تن از […]

تار و مار شدن نظامیان ارتش عربستان در 6 نقطه از خاک یمنبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن بامداد امروز سه شنبه 29 خرداد موفق شدند مانع پیشروی نظامیان ارتش عربستان در منطقه جبل الدخان شده و در جریان انفجار مین در مسیر آنها در جیزان ده ها تن از آنها را به هلاکت رسانده و تعدادی را نیز مجروح کنند.

نیروهای یمنی همچنین مواضع نظامیان ارتش سعودی در الخقاقه، الفریضه و المعریضه را با خمپاره و توپخانه هدف قرار دادند که به دنبال آن تعدادی از این نظامیان به هلاکت رسیدند.

آنها در جریان یک عملیات هجومی به مواضع مزدوران ائتلاف سعودی در منطقه «کرش» واقع در استان لحج تعدادی از این مزدوران را به هلاکت رساندند.

همچنین مسئولان یمنی اعلام کردند که در جریان درگیری ها میان این نیروها و عناصر متجاوز در جبهه ساحل غربی دست کم ۳۰ عدد از تجهیزات نظامی این عناصر با شلیک موشک نابود شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.