ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 80125
  • ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۸:۱۹
  • 100 بازدید
  • ارسال توسط :
تحولات یمن| قطع خطوط کمک‌رسانی به متجاوزان و هدف قرار گرفتن انبار تسلیحات آنها؛ به غنیمت گرفته شدن 10 خودروی نظامی

تحولات یمن| قطع خطوط کمک‌رسانی به متجاوزان و هدف قرار گرفتن انبار تسلیحات آنها؛ به غنیمت گرفته شدن 10 خودروی نظامی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، یک منبع نظامی به المسیره گفت رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی به یاری خداوند خطوط کمک رسانی به متجاوزان و اشغالگران و مزدوران آنها را در منطقه الدریهمی در ساحل غربی یمن قطع کردند. این منبع افزود رزمندگان یمنی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، یک منبع نظامی به المسیره گفت رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی به یاری خداوند خطوط کمک رسانی به متجاوزان و اشغالگران و مزدوران آنها را در منطقه الدریهمی در ساحل غربی یمن قطع کردند.

این منبع افزود رزمندگان یمنی در جریان عملیات خود در الدریهمی، 10 دستگاه زره پوش و خودروی متجاوزان را به غنیمت گرفتند و 6 دستگاه خودروی دیگر آنها را منهدم کردند.

این منبع خاطر نشان کرد رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی، همچنین راه‌های کمک رسانی به متجاوزان و مزدورانشان را در  المجیلس در التحیتا قطع کرده که در جریان آن شماری از مزدوران به هلاکت رسیدند و چندین خودروی آنها منهدم شد.

منبع یمنی همچنین اعلام کرد انبار تسلیحات متجاوزان و مزدوران در جنوب منطقه الدریهمی هدف قرار گرفت که در نتیجه چندین  انفجار رخ داد و دود ناشی از انفجارها به آسمان بلند شده است.

خاطر نشان می‌شود طی روزهای گذشته در جریان درگیری‌ها، بیش از 44 خودروی نظامی از جمله زره‌پوش متجاوزان و مزدورانشان در ساحل غربی منهدم شده است.

ائتلاف متجاوز سعودی از روز چهارشنبه بیست و سوم خرداد تجاوزات همه جانبه هوایی، دریایی و زمینی را با تکیه بر مزدوران چند ملیتی خود با هدف  اشغال بندر الحدیده آغاز کردند که تا کنون متحمل خسارت‌ها و تلفات سنگین شده‌ اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.