ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 80137
  • ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۹:۳۳
  • 125 بازدید
  • ارسال توسط :
عضو کنگره:‌ آمریکا پوشش دیپلماتیک و اطلاعات نظامی برای حمله به یمن را تامین می‌‌کند

عضو کنگره:‌ آمریکا پوشش دیپلماتیک و اطلاعات نظامی برای حمله به یمن را تامین می‌‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «روهیت خانا» عضو مجلس نمایندگان آمریکا با انتشار یادداشتی در نشریه نیشین خواهان اقدام کنگره برای جلوگیری از مشارکت ایالات متحده در جنگ یمن شد. روهیت خانا در یادداشت خود با اشاره به حمله امارات و عربستان به بندر حدیده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «روهیت خانا» عضو مجلس نمایندگان آمریکا با انتشار یادداشتی در نشریه نیشین خواهان اقدام کنگره برای جلوگیری از مشارکت ایالات متحده در جنگ یمن شد.

روهیت خانا در یادداشت خود با اشاره به حمله امارات و عربستان به بندر حدیده آن‌هم در شرایطی که سازمان ملل و نهادهای بین‌المللی امداد و نجات خواهان توقف این یورش هستند، نوشت که 8 میلیون نفر در یمن در آستانه روبه‌رو شدن با قحطی هستند.

این عضو مجلس نمایندگان آمریکا می‌گوید که در این وضعیت، ایالات متحده پوشش دیپلماتیک و اطلاعات نظامی مورد نیاز برای این حمله فاجعه‌بار به گذرگاه واردات 80 درصد مواد غذایی یمن را تأمین می‌کند.

به گفته منتخب مردم کالیفرنیا در مجلس نمایندگان آمریکا، دست داشتن دولت ایالات متحده در این مرحله نفرت‌آور از بدترین بحران انسانی جهان، نشان دهنده ضرورت اقدام فوری کنگره آمریکا در این خصوص است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.