ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 80145
  • ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴
  • 76 بازدید
  • ارسال توسط :
انصارالله: حلقه محاصره مزدوران تنگ‌تر شده است/انتقال کشته‌ها و زخمی‌های متجاوزان از جبهه ساحلی غربی یمن

انصارالله: حلقه محاصره مزدوران تنگ‌تر شده است/انتقال کشته‌ها و زخمی‌های متجاوزان از جبهه ساحلی غربی یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، ضیف الله الشامی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت، نیرو‌های متجاوز و اشغالگر از همه مواضع شان عقب رانده شدند. ضیف الله الشامی اعلام کرد مجاهدان یمنی حلقه محاصره کامل مزدوران را تنگ‌تر […]

انصارالله: حلقه محاصره مزدوران تنگ‌تر شده است/انتقال کشته‌ها و زخمی‌های متجاوزان از جبهه ساحلی غربی یمنبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، ضیف الله الشامی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت، نیرو‌های متجاوز و اشغالگر از همه مواضع شان عقب رانده شدند.

ضیف الله الشامی اعلام کرد مجاهدان یمنی حلقه محاصره کامل مزدوران را تنگ‌تر کرده و کاری کرده اند که این مزدوران تلاش کنند برای فرار از محاصره، کشته‌ها و خودرو‌های نظامی شان را رها کنند.

در خبری دیگر به نقل از تلویزیون المیادین، ده‌ها جنازه بر جا مانده از نیرو‌های مزدور سعودی و فرماندهان آن‌ها در جبهه ساحل غربی متعفن و ۱۵ خودروی نظامی متجاوزان نیز منهدم شده است.

بر اساس این گزارش عملیات انتقال کشته‌ها و زخمی‌های متجاوزان هم اکنون از راه دریا و تحت پوشش هوایی گسترده در حال انجام است.

متجاوزان تلاش می‌کنند که کشته‌ها و زخمی‌های خود را به ساحل الخوخه منتقل کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.