ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 80171
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۶:۵۵
  • 106 بازدید
  • ارسال توسط :
جبهه ملی جنوب یمن علیه ائتلاف سعودی و اماراتی بیانیه داد

جبهه ملی جنوب یمن علیه ائتلاف سعودی و اماراتی بیانیه داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «جبهه ملی جنوب یمن» برای مقاومت در قبال تجاوز و اشغالگری، طی بیانیه‌ای اعلام کرد که آنچه امروز در ساحل غربی روی می‌دهد، در امتداد طمع ورزی بین‌المللی در سواحل و بنادر ماست. در این بیانیه با اشاره به اقدام […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «جبهه ملی جنوب یمن» برای مقاومت در قبال تجاوز و اشغالگری، طی بیانیه‌ای اعلام کرد که آنچه امروز در ساحل غربی روی می‌دهد، در امتداد طمع ورزی بین‌المللی در سواحل و بنادر ماست.

در این بیانیه با اشاره به اقدام ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان در سربازگیری از استان‌های جنوبی یمن و اعزام آنها به جبهه جنگ در ساحل غربی یمن در استان «الحدیده» آمده است: بسیج جوانان ما از استانهای جنوبی به سوی اردوگاه‌های مرگ در ساحل غربی، تنها در خدمت دشمنانی است که کشور ما را اشغال کرده‌اند و در حال تکه تکه کردن آن و چپاول سرمایه‌های آن هستند. لذا از خانواده‌های یمنی در استان‌های جنوبی می‌خواهیم که فرزندانشان را از الحدیدة، عقب برانند و از افتادن آنها در باتلاق این نبرد بی‌حاصل جلوگیری کنند. 

در این بیانیه که نسخه‌ای از آن در پایگاه خبری جنبش انصارالله منتشر شد؛  جبهه ملی جنوب یمن برای مقاومت در قبال تجاوز و اشغالگری تاکید کرد: تنها چیزی که در استانهای اشغالی جنوب یمن محقق شده، ناامنی، بی‌ثباتی و فقدان خدمات اجتماعی است.

عملیات ائتلاف عربستان و امارات با کمک ارتش‌های اجاره‌ای، از سه‌شنبه هفته گذشته تحت عنوان «پیروزی طلایی» شروع شده است.

هدف این عملیات، اشغال بندر الحدیده است که به وسیله این بندر ۷۰ درصد کمک‌های انسان دوستانه به مردم جنگ زده یمن ارسال می‌شود و راه تنفس نیروهای انقلابی یمن به شمار می‌آید. 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.