ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 80173
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۷:۲۰
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
سعودی‌ها مدعی حمایت از حقوق بشر شدند!

سعودی‌ها مدعی حمایت از حقوق بشر شدند!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از النشره، «عبدالعزیز الواصل» نماینده عربستان در سازمان ملل مدعی شد: عربستان به تلاش‌های خود برای تقویت و حمایت از حقوق بشر و همکاری با ساز و کار‌های بین المللی ادامه می‌دهد! وی در ادامه افزود: عربستان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از النشره، «عبدالعزیز الواصل» نماینده عربستان در سازمان ملل مدعی شد: عربستان به تلاش‌های خود برای تقویت و حمایت از حقوق بشر و همکاری با ساز و کار‌های بین المللی ادامه می‌دهد!

وی در ادامه افزود: عربستان در کنار بسیاری از کشور‌ها علیه تلاش‌ها برای تحقق استاندارد‌های دو گانه در خصوص حقوق بشر ایستاده است. عملیات نظامی در شهر الحدیده یمن بر اساس تصمیم دولت (مستعفی) این کشور صورت گرفت چرا که حوثی‌ها حرکت کشتی‌ها در دریای سرخ را تهدید می‌کردند. ما این عملیات را به تأخیر انداختیم تا فرصتی به آن‌ها برای خروج از این منطقه و ممانعت از وقوع تلفات انسانی بدهیم.

این ادعا در حالی مطرح می‌شود که تجاوز نظامی عربستان به استان الحدیده برای تصرف بندر استراتژیک آن که تنها راه ارسال کمک‌های بشر دوستانه به یمن محسوب می‌شود تاکنون قربانیان زیادی برجای گذاشته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.