ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 80181
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۸:۰۹
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
مالزی نیروهای خود را از عربستان خارج می‌کند

مالزی نیروهای خود را از عربستان خارج می‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مالزی اینسایت، محمد سبو، وزیر دفاع مالزی اعلام کرد که این کشور در صدد بیرون کشیدن نیروهای خود از عربستان است که به حملات خود علیه یمن ادامه می‌دهد. وزیر دفاع مالزی گفت که دولت این کشور […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مالزی اینسایت، محمد سبو، وزیر دفاع مالزی اعلام کرد که این کشور در صدد بیرون کشیدن نیروهای خود از عربستان است که به حملات خود علیه یمن ادامه می‌دهد.

وزیر دفاع مالزی گفت که دولت این کشور علاقه‌ای به حضور در تنش های خاورمیانه ندارد و به همین دلیل مشغول بازبینی استقرار نیروهای ارتش این کشور در عربستان سعودی است.

محمد به رسانه های مالزی گفت: چرا باید بخواهیم  که در حمله به یمن، یک کشور اسلامی دیگر نقش داشته باشیم؟ ما نمی‌خواهیم در چنین مناقشه‌هایی حضور داشته باشیم.

وزیر دفاع مالزی همچنین گفت که اگر کشورش قصد حضور در تنش و مناقشه‌ای را داشته باشد این کار را تنها از طریق سازمان ملل انجام خواهد داد.

14 آوریل ارتش مالزی در رزمایشی با نام سپر خلیج 1 در دمام عربستان شرکت کرد.

از 2015 ریاض و 9 کشور عربی حملات خود به یمن را اغاز کرده‌اند. هرچند عربستان بارهای در توجیه اقدام نظامی خود در یمن عبارت مبارزه با تروریسم را به کار می‌برد اما سازمان ملل بارها به علت جرائم جنگی به انتقاد از ماموریتهای ائتلاف تحت رهبری عربستان در یمن پرداخته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.