ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 80183
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۸:۲۲
  • 77 بازدید
  • ارسال توسط :
تحولات یمن| بیانیه جبهه مقاومت جنوب علیه اشغالگران سعودی و اماراتی

تحولات یمن| بیانیه جبهه مقاومت جنوب علیه اشغالگران سعودی و اماراتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه المسیره، جبهه ملی مقاومت جنوب یمن بر ضد تجاوزگری و اشغالگری در این بیانیه خاطر نشان کرد آنچه در ساحل غربی یمن جریان دارد، در امتداد طمع‌ورزی بین المللی به سواحل و بنادر ما چه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه المسیره، جبهه ملی مقاومت جنوب یمن بر ضد تجاوزگری و اشغالگری در این بیانیه خاطر نشان کرد آنچه در ساحل غربی یمن جریان دارد، در امتداد طمع‌ورزی بین المللی به سواحل و بنادر ما چه در ساحل جنوبی یا ساحل غربی قرار دارد.

این بیانیه از مردم استان‌های جنوبی یمن خواسته است فرزندانشان را از درگیری‌هایی(و از کمک کردن به متجاوزان و اشغالگران سعودی و اماراتی) که هرگز نفعی به حال آنها ندارد، فرا بخوانند.

این جبهه خاطر نشان کرده است تنها مسئله‌ای که کشورهای متجاوز و اشغالگر در استان‌های جنوبی اشغال یمن محقق کرده‌اند، ناامنی، بی‌ثباتی و نبود خدمات اجتماعی و تعطیلی تمام بنادر و از دست رفتن فرصت‌های کاری مردم جنوب است.

جبهه ملی مقاومت جنوب بر ضد اشغالگری همچنین تاکید کرده است کشاندن جوانان  استان‌های جنوبی به گورستان ساحل غربی و دیگر جبهه‌ها تنها به طرح‌ها و برنامه‌های متجاوزان در اشغال وطن ما و تجزیه آن و غارت ثروت‌هایش خدمت می‌کند.

این جبهه از خانواده‌های استان‌های جنوبی یمن خواسته است با درک ماهیت جنایتکارانه طرح کشورهای متجاوز، فرزندانشان را فرا بخوانند تا در باتلاقی که هیچ سود و نتیجه‌ای برای آنها ندارد، گرفتار نشوند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.