ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 80226
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
انتظار می‌رود ادامه درگیری‌ها در حدیده زندگی همه یمنی‌ها را تحت تأثیر قرار دهد

انتظار می‌رود ادامه درگیری‌ها در حدیده زندگی همه یمنی‌ها را تحت تأثیر قرار دهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، زباله در همه جای شهر تل انبار شده. خانواده‌هایی که در خانه‌های کاهگلی حومه شهر زندگی می‌کنند ازکمترین خدمات مورد نیاز برای زندگی بی بهره هستند و این درحالیست که خیلی از این خانواده ها آوارگانی هستند که به خاطر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، زباله در همه جای شهر تل انبار شده. خانواده‌هایی که در خانه‌های کاهگلی حومه شهر زندگی می‌کنند ازکمترین خدمات مورد نیاز برای زندگی بی بهره هستند و این درحالیست که خیلی از این خانواده ها آوارگانی هستند که به خاطر مخاصمات به حومه شهر حدیده پناه آورده بودند.

کمبود آب و قطع برق هم جزو مشکلات زندگی در حدیده هستند. مردم آب آشامیدنی را در دبه‌های پلاستیکی و با چهارپایان به شهر می آورند.

طی هفته گذشته قیمت در سراسر یمن افزایش داشته است و ایجاد اخلال در جریان منظم واردات کالاهای تجاری به خاطر درگیری در حدیده می تواند باز هم باعث افزایش قیمتها شود.

کمیته بین المللی صلیب سرخ از طرفین درگیری خواسته مسیرهای حیاتی ورود کالاهای ضروری به یمن ، فرودگاه صنعا و بندر حدیده، محافظت به عمل آورند. بر اساس قوانین بین المللی جنگ حفاظت از غیرنظامیان و نیازهای حیاتی ایشان بر عهده طرفین درگیری است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.