ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 80228
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸
  • 373 بازدید
  • ارسال توسط :

سناریو سقوط فرودگاه بغداد در حدیده تکرار نمیشود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از جهان نيوز، سرهنگ «عزیز راشد» معاون سخنگوی نیروهای مسلح یمن، علت ادعاهای مکرر «دشمن سعودی» درباره تسلط بر فرودگاه الحدیده را «جنگ روانی» عنوان کرد. سرهنگ عزیز راشد در گفت‌وگوی تلفنی با شبکه العالم گفت: «متجاوزان به یمن، از زمان تعرض به ساحل غربی، ادعای تسلط بر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از جهان نيوز، سرهنگ «عزیز راشد» معاون سخنگوی نیروهای مسلح یمن، علت ادعاهای مکرر «دشمن سعودی» درباره تسلط بر فرودگاه الحدیده را «جنگ روانی» عنوان کرد.

سرهنگ عزیز راشد در گفت‌وگوی تلفنی با شبکه العالم گفت: «متجاوزان به یمن، از زمان تعرض به ساحل غربی، ادعای تسلط بر الحدیده و بندر و فرودگاه آن را دارند. ولی این ادعاها صرفا جنگ روانی است».

راشد همچنین تأکید کرد که «با توجه به حجم زیاد دروغهای فضاحت‌بار آنها در این عرصه، ترفند جنگ روانی هرگز نمی‌تواند ملت یمن را بفریبد». وی در ادامه اشاره کرد که «متوسل شدن دشمن به جنگ روانی، ثابت می‌کند که متجاوزان سعودی آمریکایی فرانسوی اماراتی و مزدورانشان ، خسارات زیادی متحمل شده‌اند».

سرهنگ راشد افزود «نیروهای یمنی خط امدادرسانی به نیروهای متجاوز را قطع کرده‌اند، بطوریکه اگر بتوانند نجات یابند با قطع کمک رسانی‌های دوم و سوم و چهارم روبه‌رو خواهند شد و جنگ ادامه خواهد یافت».

وی همچنین تأکید کرد «از آنجا که متجاوزان، تجربه سقوط فرودگاه بغداد را دارند که در نهایت به سقوط رژیم [صدام] منجر شد، گمان می‌کنند که با تسلط بر فرودگاه الحدیده، می‌توانند حکومت یمن را سرنگون کنند».

این مقام یمنی توضیح داد که «شرایط در یمن کاملا متفاوت است، چراکه مبارزان یمنی، به قرآن ایمان دارند و در راه خدا از سرزنش سرزنش‌کنندگان ترسی به خود راه نمی‌دهند، آنها از جنگ روانی آگاهند بنابراین ماجرای سقوط فرودگاه بغداد، آنها را نمی‌فریبد».

معاون سخنگوی نیروهای مسلح یمن ادعای تسلط بر فرودگاه الحدیده را رد کرد و گفت که از نظر نظامی تسلط بر فرودگاهی که با 40 گلوله بمباران می‌شود، معنی ندارد حال آنکه ادعا می‌کنند فرودگاه تحت کنترل خودشان [ائتلاف سعودی] است.

منبع: فارس

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.