ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 80286
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳
  • 354 بازدید
  • ارسال توسط :
مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم در اراک برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم در اراک برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، همزمان با آخرین پنجشنبه خردادماه امروز 31 خرداد مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم استان مرکزی و شهر اراک با محوریت شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون در اراک برگزار می‌شود. مسئول روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، همزمان با آخرین پنجشنبه خردادماه امروز 31 خرداد مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم استان مرکزی و شهر اراک با محوریت شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون در اراک برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اهمیت کار شهدای مدالفع حرم به خبرنگار تسنیم گفت: شهیدان گلگون کفن مدافع حرم اهمیت حضور خود را در مقابله با دشمن درک کردند و وارد عملیات شدند و در دفاع از اسلام ناب محمدی و حریم پاک اهل بیت(ع) با اهدا و نثار جان ارزشمندشان برگ زرینی در تاریخ به ثبت رساندند.

سرهنگ عزت‌الله نظم‌آبادی تصریح کرد: دفاع از دنیای اسلام انگیزه بالایی طلب می‌کند بنابراین، امتیازی که شهیدان مدافع حرم دارند این است که از زرق و برق دنیا گذشتند و جان ارزشمندشان را در راه اسلام و حفظ اسلام ناب محمدی در طلب اخلاص گذاشتند.

وی ادامه داد: در راستای تجلیل از جایگاه ارزشمند شهدای مدافع حرم و با محوریت شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون در اراک با حضور اقشار مختلف مردم، مراسم بزرگداشت یاد و خاطره این شهدای گلگون کفن برگزار می‌شود.

مسئول برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون در اراک و پدر شهید والامقام خاوری نیز با اشاره به برگزاری مراسم به خبرنگار تسنیم گفت: مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون عصر امروز پنجشنبه 31 خردادماه از ساعت 17 در آرامستان اراک و در قطعه مزار شهدا و شهدای مدافع حرم آرامستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: برگزاری مراسم سخنرانی یکی از خطبای کشوری، همچنین مدیحه سرایی یکی از ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در این مراسم خواهد بود.

خاوری تصریح کرد: از عمومی مردم دعوت می‌کنیم تا همچون همیشه که در مراسماتی که به نام شهدا و برای شهدا برگزار می‌شوند حضوری پرشور دارند در مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم بار دیگر حضور باشکوه خود را داشته باشند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.