ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 80295
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
یمن: دستاوردهایمان در ساحل غربی بیشتر شبیه معجزه است

یمن: دستاوردهایمان در ساحل غربی بیشتر شبیه معجزه است

خبرگزاری مهر: سخنگوی ارتش یمن با اشاره به دستاورد‌های گسترده این کشور در نبرد با متجاوزان در ساحل غربی گفت: آنچه که در ساحل غربی انجام داده ایم بیشتر شبیه یک معجزه است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از المسیره، «شرف لقمان» سخنگوی ارتش یمن در سخنانی با اشاره به […]

خبرگزاری مهر: سخنگوی ارتش یمن با اشاره به دستاورد‌های گسترده این کشور در نبرد با متجاوزان در ساحل غربی گفت: آنچه که در ساحل غربی انجام داده ایم بیشتر شبیه یک معجزه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از المسیره، «شرف لقمان» سخنگوی ارتش یمن در سخنانی با اشاره به دستاورد‌های ارتش این کشور در نبرد با سعودی‌ها و مزدوران آن‌ها در ساحل غربی گفت: آنچه که در ساحل غربی انجام داده ایم، بیشتر شبیه یک معجزه است.

بر اساس این گزارش، وی افزود: انتشار گسترده فایل‌های ویدئویی از سوختن خودرو‌های زرهی سعودی‌ها در آتش، پاسخ محکمی به شبکه‌های عبریِ عرب زبان محسوب می‌شود که پیروزی متجاوزان در ساحل غربی را القاء می‌کنند.

این مقام نظامی یمن ادامه داد: فایل‌های ویدئویی منتشر شده توسط ستاد جنگ یمن به خوبی ادعا‌های عربستان سعودی مبنی بر پیروزی‌های واهی در ساحل غربی یمن را نمایان ساخت.

لقمان تصریح کرد: در جبهه «الدریهمی» با مزدورانی مواجه هستیم که دارای ایدئولوژی داعش و القاعده هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.