ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 80322
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
تحولات یمن|فرودگاه الحدیده کاملا تحت کنترل نیروهای یمنی؛ سرنگونی هواپیمایی جاسوسی امارات

تحولات یمن|فرودگاه الحدیده کاملا تحت کنترل نیروهای یمنی؛ سرنگونی هواپیمایی جاسوسی امارات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، سرتیپ شرف لقمان سخنگوی ارتش یمن گفت که حمله ائتلاف متجاوز سعودی به ساحل غربی، خودکُشی بود. وی افزود که تحولات میدانی به سمت نابودی کانون مزدوران در ساحل غربی پیش می‌رود. لقمان تاکید کرد که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، سرتیپ شرف لقمان سخنگوی ارتش یمن گفت که حمله ائتلاف متجاوز سعودی به ساحل غربی، خودکُشی بود.

وی افزود که تحولات میدانی به سمت نابودی کانون مزدوران در ساحل غربی پیش می‌رود.

لقمان تاکید کرد که فرودگاه الحدیده کاملا امن است و نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن آن را در کنترل کامل خود دارند.

ائتلاف متجاوز سعودی از روز چهارشنبه بیست و سوم خرداد تجاوزات همه جانبه هوایی، دریایی و زمینی را با تکیه بر مزدوران چند ملیتی خود با هدف اشغال بندر الحدیده آغاز کرد که تاکنون متحمل خسارت‌ها و تلفات سنگین شده‌ است.

در حالی که منابع یمنی از موفقیت‌های درخشان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جبهه‌های مختلف نبرد با متجاوزان خبر می‌‌دهند، برخی رسانه‌های غربی به نقل از کسانی که آنها را ساکنان الحدیده نامیدند، مدعی سیطره مزدوران ائتلاف سعودی بر فرودگاه الحدیده شدند.

سرنگونی هواپیمای جاسوسی امارات در الحدیده

نیروهای یمنی یک فروند هواپیمای اماراتی را در نزدیکی سواحل جیزان سرنگون کردند. این هواپیمای اماراتی که دو خلبان داشت، در حال انجام مأموریت‌های اطلاعاتی خطرناکی بود.

شکار 9 مزدور سعودی توسط تک‌تیراندازان یمنی

تک تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی ساعات گذشته تعدادی از مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی را در منطقه مرزی میدی از توابع حجه در غرب این کشور هدف قرار دادند.

تک‌تیراندازان یمنی روز گذشته بیش از 18 مزدور را در جبهه‌های داخل هدف قرار دادند.

حملات راکتی و توپخانه‌ای به مراکز تجمع ارتش سعودی و مزدوران در جیزان

یگان موشکی و توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز پنج‌شنبه مراکز تجمع ارتش سعودی در "جلاح"، "قریة المدرسة"، "جبل جحفان"، و جنوب "وادی المعایین" را هدف حملات راکتی و توپخانه‌ای خود قرار دادند.

دفع حمله مزدوران به اطراف نجران

نیروهای یمنی امروز پنجشنبه پیشروی مزدوران ارتش سعودی در اطراف صحرای الأجاشر در نجران را متوقف کردند که در پی این عملیات شمار زیادی از مزدوران به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.