ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 80381
  • ۰۱ تیر ۱۳۹۷ - ۹:۳۸
  • 74 بازدید
  • ارسال توسط :

وظیفه امروز ما ایستادن مقابل تفرقه افکنی‌ها است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از خوزستان، سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا شب گذشته 31 خرداد در مراسم نخستین سالگرد شهادت شهید قنادپور با اشاره به ویژگی های انسان با ایمان گفت: انسان‌های با ایمان همیشه در هر شرایطی تاثیرگذار هستند. این انسان های باایمان از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از خوزستان، سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا شب گذشته 31 خرداد در مراسم نخستین سالگرد شهادت شهید قنادپور با اشاره به ویژگی های انسان با ایمان گفت: انسان‌های با ایمان همیشه در هر شرایطی تاثیرگذار هستند. این انسان های باایمان از آنجا که کارهای خوب و صالح انجام می‌دهند، محب خداوند می شوند. 

وی گفت: دشمن از دهه اول انقلاب با ترورها، بمب گذاری ها، تهدید، تحریم ها و هشت سال جنگی که به کشور ما تحمیل کرد چه نتیجه ای گرفت جز اینکه ما یک نیروی دفاعی عمومی تشکیل دادیم. ما با دست خالی مقابل ابرقدرت ها ایستادیم. 

سردار خادم سیدالشهدا اظهار کرد: خوزستان در دفاع مقدس 23 هزار شهید و 77 شهید مدافع حرم تقدیم کرده است و این یعنی خوزستان برای انقلاب اسلامی فدایی دارد. بسیجی دوران جنگ را طی کرده و الان در سوریه به وظیفه اش عمل می کند و وظیفه شناسی همین است. در هر صحنه و زمانی باید بدانیم تکلیفمان چیست. شهید قنادپور و شهدای مدافع حرم با تکلیف گرایی و به فرمان امام خود به جنگ دشمن رفتند. 

فرمانده قرارگاه کربلا ادامه داد: ما در دهه های بعد از مستضعفین جهان حمایت کردیم، یعنی حزب الله لبنان را تشکیل دادیم، آموزش دادیم و آنها مقابل اسرائیل ایستادند. جمهوری اسلامی در سوریه وارد شد، بسیج دیگری تشکیل داد، در عراق وارد شد، نیروی مردمی تشکیل داد، ایستادند. گروه های تکفیری مصمم بودند حکومت تشکیل دهند و کشورهای اطراف را بگیرند و رو به روی ما بایستند، دور اندیشی مقام معظم رهبری؛ شاگرد امام راحل باعث شد این اتفاق نیفتد.

وی افزود: شهدای مدافع حرم خوزستان، ایران و بسیج جهان اسلام با فرهنگ ها و زبان ها و ایدئولوژی های مختلف از شیعه و سنی و مسیحی و… در کنار هم قرار می گیرند و مقابل گروه های تکفیری می ایستند. به خاطر روحیه شهادت طلبی و انقلابی این شهدا است که ابوبکر بغدادی به حکومت نرسید. امروز ایران است که حرف اول را در منطقه می زند. ما شاخص‌های خوبی در جمهوری اسلامی داریم، ایران تصمیم گیرنده منطقه است. از این رو، آنها به دنبال ایجاد نارضایتی و از بین بردن وحدت در کشور هستند.

سردار خادم سید الشهدا تصریح کرد: ما شاخص های خوبی در جمهوری اسلامی داریم، اما خودمان به درخت تنومند انقلاب اسلامی ضربه می زنیم. بزرگنمایی مشکلات کشور حرام است، از بین بردن وحدت نیروها گناه کبیره است. وظیفه ما امروز این است که در مقابل کسانی که می خواهند تفرقه ایجاد کنند، بایستیم. 

فرمانده قرارگاه کربلا در پایان تاکید کرد: باید دست به دست هم دهیم و مشکلات استان را حل کنیم. بی تفاوت نباشیم. مردم و مسئولان کنار هم به رفع مشکلات بپردازند. امروز و در این شرایط اقتصادی که دشمن به دنبال دامن زدن به نارضایتی در کشور است، با امید و کوشا کار کنیم. 

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.