ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 80396
  • ۰۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
  • 139 بازدید
  • ارسال توسط :
انهدام تجهیزات نظامی متجاوزان سعودی در عملیات پهپادهای یمنی

انهدام تجهیزات نظامی متجاوزان سعودی در عملیات پهپادهای یمنی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نیروهای وابسته به ارتش و کمیته های مردمی یمن امروز جمعه 1 تیرماه موفق شدند با استفاده از حملات پهپادی خود مواضع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در ساحل غربی هدف قرار دهند. بر اساس این گزارش در جریان حمله […]

انهدام تجهیزات نظامی متجاوزان در عملیات پهپادهای یمنیبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نیروهای وابسته به ارتش و کمیته های مردمی یمن امروز جمعه 1 تیرماه موفق شدند با استفاده از حملات پهپادی خود مواضع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در ساحل غربی هدف قرار دهند.

بر اساس این گزارش در جریان حمله مذکور تجهیزات نظامی این عناصر متجاوز نابود شده و ترس و وحشت زیادی در میان آنها به وجود آمده است.

این سومین عملیات پهپادی نیروهای یمنی طی روزهای گذشته علیه مواضع متجاوزان در ساحل غربی محسوب می شود.

یک منبع نظامی نیز اعلام کرد که ارتش و کمیته های مردمی این کشور توانستند مسیر حرکت مزدوران را در شمال منطقه المجیلیس و الدریهمی هدف قرار دهند. آنها عملیات تهاجمی دشمن را در محور ساحل غربی ناکام گذاشته و خسارتهای زیادی را به این عناصر تحمیل کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.