ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 80474
  • ۰۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :

تمجید احزاب «دیدار مشترک» یمن از پیروزی‌های نیرو‌های انصارالله در ساحل غربی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از المسیره، احزاب «دیدار مشترک» یمن امروز (شنبه) طی نشستی فوق العاده با برخی از اعضای جنبش انصارالله، ضمن تمجید از پیروزی های به دست آمده مقابل دشمن متجاوز در ساحلی غربی و بندر «الحدیده»، تأکید کردند […]

تمجید احزاب «دیدار مشترک» یمن از پیروزی‌های نیرو‌های انصارالله در ساحل غربیبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از المسیره، احزاب «دیدار مشترک» یمن امروز (شنبه) طی نشستی فوق العاده با برخی از اعضای جنبش انصارالله، ضمن تمجید از پیروزی های به دست آمده مقابل دشمن متجاوز در ساحلی غربی و بندر «الحدیده»، تأکید کردند که تنها راه حل برای حل بحران یمن راه حل سیاسی فراگیر و به دور از تجزیه کشور است.

در این نشست که «سلیم المغلس»، عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن در آن حضور داشت، پایداری بی نظیر و اسطوره ای نیروهای ارتش و کمیته های مردمی که توطئه های دشمن را خنثی کردند، مورد ستایش و تمجید قرار گرفت.

همچنین در این نشست از راهپیمایی بزرگی که روز جمعه گذشته در الحدیده برگزار شد و مردم یمن بر پایداری خود در مقابله با دشمن تأکید کردند، ستایش و تمجید شد.

در بیانیه پایانی این نشست تأکید شد که راه حل سیاسی و فراگیر و به دور از تجزیه کشور تنها راه حل بحران است و نقش سازمان ملل و فرستاده این ساطمان در این خصوص باید اصلاح شود تا از ماموریت اصلی خود منحرف نشود.

در این بیانیه آمده است: جای تاسف است که فرزندان یمن به ویژه در استان های جنوبی، با هدف اجرای طرح استعماری صهیونیسم به جنگ و کشتار کشیده شوند و انواع و اقسام شکنجه های جسمی و جنسی در 21 زندان اماراتی علیه این مردم مظلوم اعمال شود. در این بیانیه همچنین، تأکید شده است که تمام این تحولات و تشدید جنگ در ساحل غربی، در چارچوب اجرای «معامله قرن» انجام می شود و این طرح، به یقین طرحی شکست خورده است و تمام قدرت ها و احزاب سیاسی و نیروهای مقاومت، برای براندازی این طرح صهیونیستی-آمریکایی با قدرت مقاومت خواهند کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.